תרמוס טומי טיפי

תרמוס טומי טיפי

טומי טיפי הוא התרמוס הראשון לילדים ששומר על אוכל חם או קר, בעל עיצוב מתקפל קל לנשיאה ואינו דולף!

התרמוס עשוי מחומרים נטולי BPA ומאושר על ידי ה-FDA. הוא שומר על נוזלים קרים עד שש שעות וחם למשך שעתיים. למוצר גם עיצוב עמיד בפני דליפות, מה שמקל על נשיאתו.

תרמוס טומי טיפי הוא מוצר רב תכליתי המיועד לילדים. התרמוס הוא פתרון פרקטי ומהנה לשמירה על קרירות המשקאות.

זהו מוצר בעל דירוג גבוה המושלם עבור כל פעוט. יש לו מכסה פופ-טופ המונע שפיכות וגם פתח רחב למילוי וניקוי קל.

התרמוס טומי טיפי הוא מוצר חדש חדשני של חברת טומי טיפי. הוא עוצב עם ילדים בחשבון, כולל פתח רחב למזיגה וניקוי קלים, אך יש לו גם מכסה עליון למניעת שפיכה. מבדיקה אחרונה של אשתי עלה כי ניתן להשיג את תרמוס טומי טיפי שילב ברחבי הארץ אך יש להתעדכן בחנויות השונות.

תרמוס טומי טיפי הוא מוצר חדש של החברה, הוא נועד לשמור על משקאות חמים בטמפרטורת שתייה אופטימלית. עיצוב התרמוס מבטיח שלא ישפך, מה שהופך את התרמוס למושלם לילדים מכיוון שהם יכולים לשתות ממנו בקלות מבלי לשפוך או להישרף.

התרמוס של טומי טיפי מגיע בחמישה צבעים שונים, מה שהופך אותו למושלם עבור הצרכים וההעדפות של כל ילד.

עם השקת תרמוס טומי טיפי, המותג הפך פופולרי מתמיד. זהו תרמוס ייחודי המספק חווית שתייה תוך כדי תנועה עם מאפיינים כמו מכסה עמיד בפני שפיכה, הפוך ונירוסטה כפולה.

טומי טיפי הוא תרמוס שמגיע בצורות חמודות של חיות ומטרתו לשמור על הילדים לשתות את המשקאות שלהם קרים במשך שעות.

העיצוב הייחודי של טומי טיפי תרמוס הוא משהו שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. והמותג עשה עבודה מצוינת במעורבות קהל היעד שלהם באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר.

התרמוס של טומי טיפי הוא מוצר המקדם הרגלי שינה בריאים לילדים. מוצר זה עשוי מפלדת אל חלד וסיליקון באיכות מזון. יש לו מכסה שיושב בנוחות על החלק העליון של הכד וניתן לנעול אותו כדי למנוע מילדים קטנים לשתות ממנו לפני השינה

העיצוב של התרמוס מתוכנן היטב כדי למנוע דליפות או דליפות בשוגג. המכסה כולל גם פקק למזיגה קלה וידית נשיאה כך שהורים יכולים לקחת את המשקה של ילדם לדרך.

טומי טיפי תרמוס הוא מותג של כוסות תרמוס מבודדות, החברה מייצרת יותר מ-500,000 כוסות תרמוס מבודדות מדי שנה. לפי אתר החברה, הם מיועדים למשקאות חמים וקרים כאחד.

Tommy Tippy פועל מתוך 14 מפעלים ברחבי העולם עם למעלה מ-1,200 עובדים מיומנים המספקים תעסוקה במשרה מלאה לתושבים המקומיים

טומי טיפי היא חברה המתמקדת באספקת מוצרים איכותיים במחירים נוחים. טומי טיפי מספק לצרכנים את המוצר הטוב ביותר שעומד בתקציב שלהם.

התרמוס החדש של טומי טיפי הוא שלב מעלה מהתרמוס הישן של טומי טיפי, שהיה עשוי מפלדת אל חלד והיה בעל מכסה מוברג. התרמוס החדש כולל מראה חיצוני מנירוסטה ובידוד עשוי סיליקון מבפנים, מה שהופך אותו לעמיד ונוח יותר לשימוש.

כמו כן, החברה הוסיפה שכבת בטיחות נוספת באמצעות הוספת מנעול בטיחות למכסה המונע מילדים לפתוח את הפקק בזמן השתייה ממנו.

תרמוס טומי טיפי הוא תרמוס מבודד שיכול לשמור על המשקה הקר הקפוא שלך קר עד 5 שעות ועל המשקה החם שלך חם עד 12 שעות. הם עשויים עם בידוד דופן כפול מה שהופך אותם לבטוחים במיוחד על ידי שמירה על משקאות קרים או חמים תוך הגנה עליהם מפני מזהמים חיצוניים.

תרמוסי טומי טיפי קלים לניקוי, עמידים במדיח כלים, נטולי BPA, בעלי פתח רחב בחלק העליון המאפשר למלא את הבקבוק בקלות מבלי לשפוך נוזלים ומיוצרים בארה"ב על ידי חברת Tommy Tippy Incorporated.

  • טומי טיפי תרמוס קיר כפול מבודד עם איטום ואקום

  • ללא BPA, בטוח, עמיד בפני דליפות

  • תרמוס טומי טיפי אחריות מובטחת לכל החיים

  • תרמוס טומי טיפי שומר על קר חלב במשך 12 שעות

  • תרמוס טומי טיפי מתאים בצורה מושלמת ברוב מחזיקי הכוסות הסטנדרטיים

  • תרמוס טומי טיפי שומר על המשקה שלך חם או קר עד 6 שעות

  • תרמוס טומי טיפי מכסה פתיחה וסגירה קלה

  • חומרים נטולי BPA, לא רעילים כך שילדכם יוכל ליהנות משנה נטולת דאגות של כיף

  • שומר על משקאות קרים או חמים עד 10 שעות, או חמים עד 6 שעות.

  • המכסה נשאר מחובר עם אטם למניעת דליפות ושפכים.

כל הפרטים והמידע אודות תרמוס טומי טיפי, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לתרמוס טומי טיפי. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות תרמוס טומי טיפי.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x