ערכת לידה טומי טיפי

ערכת לידה טומי טיפי

יש לך תינוק בדרך? זה הזמן להתכונן למסע המדהים הזה עם ערכת הלידה של טומי טיפי, חבילת פריטים חיוניים זו כוללת את כל מה שתצטרכו כדי לעבור הריון, צירים ומעבר לכך. סט מתנה מענג לאמא המצפה.

ערכת לידה של טומי טיפי היא קופסת מתנה למקלחת לתינוק. הוא מכיל את כל המרכיבים החיוניים עבור האם לעתיד להתחיל במסע היולדות שלה, כולל ויטמינים לפני לידה, החל ביומן הריון, כיסוי הנקה ועד לזוג חותלות חמודות, כך שהבטן הגדלה שלך לעולם לא תישכח!

ערכת הלידה של טומי טיפי היא ערכת הריון שלמה שתוכננה במיוחד כדי לעזור לך להרגיש טוב יותר במהלך ההריון. הוא מכיל מרכיבים המקדמים את גמישות העור, מרגיעים שרירים כואבים, משפרים את הרפיה ומסייעים בהחלמה לאחר לידה. היא אוסף הכל כלול של כל מיני פריטים החיוניים לאמהות בהריון. ערכה לידה טומי טיפי זו כוללת הכל, משמפו ועד לקשירת שיער, רפידות חזה ועד חזיות, ואפילו בדיקות הריון. זה כמו לקבל חבורה שלמה של מתנות בבת אחת!

ערכת הריון (לידה) של טומי טיפי מורכבת מתשעה מוצרים הכוללים שמפו, סבון, רפידות הנקה ועוד. הוא נוצר על ידי שתי אמהות מצפות שחיפשו את המתנה המושלמת להעניק לחבריהן במהלך ההריון. במקום להיות דבר בודד, מדובר למעשה במגוון פריטים שפועלים יחד כדי להפוך את כל התהליך לנוח ויעיל יותר.

ערכת לידה טומי טיפי, הערכה כוללת למעלה מ-20 פריטים, כולל טבעות בקיעת שיניים, מגבונים לתינוק, ואפילו יומן הריון.

ניתן לרכוש את ערכת הלידה של טומי טיפי באינטרנט ב-TOMMYTIPSY.com

ערכת הריון של טומי טיפי היא ערכת הריון המושלמת ביותר לאמהות המצפות לילד.

ערכת לידה של טומי טיפי היא ערכת לידה אורגנית לאחר לידה שנועדה לעזור לך "להשתלט על הלידה שלך". ערכה זו כוללת את כל מה שאת צריכה לצירים, לידה, התאוששות לאחר לידה והנקה. זה יהיה מושלם עבור האמא לעתיד שרוצה להיות הכי מוכנה שאפשר.

ערכת הלידה של טומי טיפי מיועדת לשימוש לאם לעתיד כדי להישאר מאורגנת ומוכנה לאורך כל ההריון.

  • זו הפתעה מתוקה לכל אמא לעתיד.

  • אריזה חמודה עם איורים מקסימים של רגעים משפחתיים שבקרוב.

  • מכיל את כל מה שאם טרייה תצטרך, במקרה חירום.

  • ערכת הלידה מורכבת מהפריטים הטובים וההכרחיים ביותר לאם לעתיד

  • ארוז עם חזיית הנקה, חותלות הריון וחלק, הערכה מושלמת לכל הנשים ההרות

טומי טיפי היא חברה המציעה מוצרי הריון למי שמצפה לילד. כדי להקל ונוח יותר על הלקוחה הם מציעים ערכת לידה המכילה את כל הדברים החיוניים הדרושים.

ערכה זו כוללת:

-1 זוג מכנסיים

-2 חולצות עם שרוולים ארוכים

-1 חבילה של תחתונים (3)

-1 חבילה של רפידות הנקה

-1 חבילה של גרביים (2)

-1 חבילה של מגבונים לתינוק (10)

כל הפרטים והמידע אודות ערכת לידה טומי טיפי, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לערכת לידה טומי טיפי. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות ערכת לידה טומי טיפי.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x