פח חיתולים של טומי טיפי

פח חיתולים של טומי טיפי

טומי טיפי פח חיתולים היא חברה המספקת חיתולים ברי קיימא, לשימוש חוזר ומודעים לסביבה. החברה מוכרת את מוצריה באינטרנט וכן דרך קמעונאים כמו Target, Whole Foods ואמזון. על מנת ליצור מערכת רב פעמית עבור הלקוחות, החברה מוכרת ללקוחותיה גם פאקים רטובים וכן פאקים יבשים.

פח חיתולים טומי טיפי, כדי להפוך את טומי טיפי לנגיש יותר לקהל היעד שלהם – הורים שרוצים לחסוך בכסף ובסביבה – החברה החלה למכור את המוצרים שלהם באריזות בתפזורת. חבילות אלו מספקות הנחה משמעותית על התמחור הרגיל ומקלות על הלקוחות לקנות בכמויות גדולות. החברה גם תורמת דולר אחד מכל רכישה של מוצרי טומי טיפי לצדקה: מים, המספקת בארות מים נקיים ברחבי אפריקה, אסיה ודרום אמריקה. 

כולנו יודעים כמה חיתול יכול להיות מעייף, מתנקז ולעתים קרובות מסריח. עם פח החתלה של טומי טיפי, לעולם לא תצטרך לדאוג שיגמרו החיתולים או שתצטרך להחליף אחד במקום לא נוח. אתה יכול להחזיק חיתולים בהישג יד מבלי שתצטרך לסחוב ארגז מגושם שקשה לתמרן. הגיע הזמן לדרך קלה ונוחה להתעדכן בחיתולים.

להסתובב עם חיתול מבולגן זה נחלת העבר עם טומי טיפי חיתולים. הפח הנוח והרב-פעמי הזה מכיל עד 4-8 חיתולים ויש לו משטח החתלה מובנה למי שנמצא בדרכים. הידית הקלה לנשיאה קופצת החוצה לנשיאה מהמכונית שלך למפגש המשפחתי שלך. והחומר הרך הניתן לניגוב נהדר גם לניגוב!

פח החתלה של טומי טיפי הוא דרך מצוינת לאחסן את החיתולים של תינוקך. הוא כולל מכסה מעוצב במיוחד, אשר ימנע ממנו לשפוך. יש לו גם רצועת וו ולולאה כדי לשמור אותו סגור וידית אחיזה קלה לנשיאה. פח טומי טיפי שילב הינו בשילוב מוצרים נוספים לשירותך.

כשאתה בדרכים עם תינוק, תהיה מוכן לכל דבר עם פח החתלה המסוגנן הזה. לא עוד לסחוב תיק חיתולים מסריח. שמור על הכל נקי ומאורגן בקלאץ' החיתול האלגנטי הזה. מגיע במגוון צבעים ועיצובים.

המקום האחרון שבדקנו ומצאנו לרכוש את פח חיתולים טומי טיפי זאפ 

אם אתם מחפשים דרך ידידותית לסביבה ונוחה לשאת את החיתולים הנקיים שלכם, אל תחפשו רחוק יותר מפח החיתולים השימושי הזה! פח זה מושלם לאחסון והובלה של החיתולים הנקיים, הרטובים או היבשים שלך בדרכים. אתה יכול אפילו להשתמש בו כמשטח החתלה או כשרפרף לילדך, מה שהופך אותו לפריט רב תכליתי שכיף להחזיק.

פח לחיתולים של טומי טיפי, פח אחד יכול לשנות את העולם! פח חיתול עם הבדל! לפח החיתול הזה יש מחצלת רכה בפנים, שהיא מושלמת לתפוס את הפיפי והקקי של יילודים. איפה ניתן לרכוש? שילב טומי טיפי בהתאם לאספקה ברשת.

טומי טיפי פח לחיתולים, כל האמהות יודעות שלהעניק לאמא טרייה מקלחת לתינוק זה הדבר הכי מתחשב שאתה יכול לעשות עבורן. חוגגים תינוק עם מתנה מיוחדת במינה מטומי טיפי, אחת מקופסאות החתלה הייחודיות שתמצאו! יש לנו את כל המועדפים של התינוק שלך מחיתולים ועד מגבונים, וכל מה שביניהם. אל תשכח את הכיסוי למושב הרכב ושמיכת העגלה!

לעולם לא תחזור שוב לשקיות פלסטיק. הישאר רענן וללא ריח עם קופסאות החיתולים חסינות לשפוך של טומי טיפי. אנחנו לא צוחקים כשאנחנו אומרים שזה 100% עמיד בפני דליפות! חבילת הפרימיום הסטנדרטית של פח חיתולים של טומי טיפי מגיעה עם שישה פחיות, שכל אחת מהן גדולה מספיק כדי להכיל שישה חיתולי בד או חד פעמיים.

פח החתלה לתינוק מושלם להורים שרוצים את הדברים החיוניים בהישג יד. זה כולל קרם תינוק, שמפו לתינוק, מטליות גיהוקים, חיתולים ומגבונים! זה כולל גם צעצוע חדש כמו רעשן או צעצוע בקיעת שיניים.

כיום הוא נמכר ב-150 מדינות וקיבל פרסים בינלאומיים על עיצוב. פחיות החתלה של טומי טיפי עשויות מאלומיניום מוצק ומגיעות עם תוחם פלסטיק פנימי כדי לשמור על התוכן טרי ויבש. ישנם ארבעה סוגים של פחים זמינים: ערכת התחלה, ערכת נסיעות, ערכת תיק וערכת מתנה.

  • חיתול בפחית!

  • פח החתלה של טומי טיפי הוא דרך חדשנית לשמור על החיתולים של תינוקך טריים ויבשים, עם מכסה הנפתח עליון המאפשר לך להוריד חיתולים בקלות.

  • מכסה קל לפתיחה עם לשונית דחיפה לפתיחה

  • בידוד דופן כפול שומר על תכולה טרייה וקרירה

  • עמיד, עמיד בפני דליפות וקל לניקוי

  • מיטב הרכות וההגנה!

  • בטנה משנית רכה ולא סופגת לספק נוחות נוספת.

  • תחליב ספוג אלוורה מרגיע לעור העדין של תינוקות.

  • פח עם מכסה שניתן לסגור מחדש לאחסון ונשיאת חיתולים חד פעמיים

  • עיצוב קומפקטי ועמיד

  • מגיע עם קרבינה לחיבור לתיק או לעגלה

  • מכיל עד שש חבילות חיתולים

  • הקל על זמן החלפת החיתולים

  • שומר על רעננות התינוק

  • מפנק את ילדכם בסגנון טומי טיפי היחודי

כל הפרטים והמידע אודות פח חיתולים של טומי טיפי, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לפח חיתולים של טומי טיפי. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות פח חיתולים של טומי טיפי.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x