כוס שתיה טומי טיפי

כוס שתיה טומי טיפי

כשזה מגיע לכוסות שתייה, הטומי טיפי היא הבחירה הטובה ביותר. הוא מיוצר באמריקה, בעל צורה ועיצוב קלאסיים, והוא עמיד.

כוסות השתייה הבטוחות לילדים מושלמות לפעוטות ולגיל הרך. כוסות אלה עשויות מסיליקון, גמישות, יציבות ולא רעילות. הסיליקון הוא מוצר בטוח למזון וניתן להשתמש בו עם שתייה חמה או קרה.

כוס שתייה טומי טיפי היא דרך מצוינת לעזור לילדך או לאהובך לעשות את הבחירות הנכונות בכל הנוגע לשתייה מקשית. החלק הכי טוב בקשית הזו הוא שהוא עשוי מחומרים עמידים ולא רעילים ואפילו יש לו כמה סיפורים לקרוא עם אמא או אבא לפני שילדכם מתחיל לשתות מכוס השתייה החדשה שלו.

כוס שתיה טומי טיפי, כוס השתייה ידידותית לילדים של טומי טיפי עם מסרים חיוביים לילדים

כוס שתייה של טומי טיפי היא צעצוע לילדים שקיים כבר למעלה מ-20 שנה.

כוס שתיה טומי טיפי, הרעיון מאחורי כוס השתייה של טומי טיפי היה פשוט: ליצור צעצוע בעל ערך מתמשך ומשיכה רגשית. החברה שמאחורי מוצר זה כוללת גם מסרים חיוביים על משפחה וידידות באסטרטגיית השיווק שלה עבור מוצר זה.

כוסות השתייה של טומי טיפי עדיין פופולריות 20 שנה לאחר שהוצגו לראשונה בגלל גורם הכיף שלהן, וזה מה שהופך אותן לאסטרטגיית שיווק יעילה עבור מותגים בכל הגדלים.

כוס שתייה של טומי טיפי היא עיצוב פרקטי ומהנה כאחד. העיצוב נועד לשמש ילדים כדי לבדר אותם בזמן שהם שותים מים. הוא מספק לילדים חוויה אינטראקטיבית שיכולה ללמד אותם על בריאות והיגיינה.

עם גרפיקה צבעונית, כוס השתייה של טומי טיפי מעניקה לילדים את ההזדמנות לראות את המים שלהם משנים צבעים, מצמיחים בועות או יוצרים צלילים. זה מעודד ילדים לשתות יותר מים תוך סיוע להורים או למטפלים אחרים לעקוב אחר כמה הילד שלהם שתה במשך היום, תוך שהוא גם נהנה בו זמנית.

כוס שתייה טומי טיפי נוצרה על ידי אבא שרצה כוס שתייה מהנה, מושכת מבחינה אסתטית ובטוחה לילדים

כוס שתייה טומי טיפי נוצרה על ידי הורים שניסו ליצור צעצוע אינטראקטיבי שילדיהם ייהנו ממנו במשך שנים רבות. הרעיון נוצר לאחר שהבחינו עד כמה קשה לגרום לילדיהם לשתות מים; הם הקלו עליהם על ידי יצירת כוס הצעצוע לשתייה. הרעיון למוצר זה נוצר במהלך מלחמת העולם השנייה, כאשר המים נעשו נדירים ואנשים התקשו למצוא מקורות מים נקיים.

כוס שתייה טומי טיפי היא מוצר שנועד לפנות לילדים עם העיצוב הצבעוני והצורה המהנה שלו. יש לו גם אחיזה מונעת החלקה בתחתית הכוס המונעת פציעה מנפילות מקריות. כוס השתייה טומי טיפי עשויה מפלסטיק נטול BPA ואיכותי עם משטח קל לניקוי.

כוסות שתייה של טומי טיפי הן אחת המתנות הפופולריות ביותר לילדים. הם מיוצרים בארה"ב, מגיעים בצבעים ועיצובים רבים, ומגיעים במחיר סביר לרוב המשפחות.

שמרו על הילדים שלכם לבדר ולחות עם כוס השתייה של טומי טיפי. זה פונקציונלי ומהנה, ומונע מהילדים הקטנים שלך לשפוך או להיחנק מהמשקאות שלהם. הוא חסין ריסוק ויש לו לולאה בחלק העליון לתלייה.

כוס שתייה של טומי טיפי היא דרך מהנה וצבעונית לשמור על לחות ילדיך. העיצוב הייחודי מונע ממנו להחליק מידו של ילדכם, בעוד העיצוב הצבעוני הופך אותו לתוספת המושלמת לכל שולחן.

עזור לקטנטנים שלך ללמוד לשתות באחריות עם הכוס היפה הזו!

  • עיצוב קלאסי

  • עמיד, עמיד בפני כתמים

  • שומר על משקאות קרים או חמים במשך שעות

  • עשוי מחומרים עמידים ולא רעילים.

  • ידידותית לסביבה, חסכונית באנרגיה ופשוטה לשימוש.

  • לשימוש לילדים

  • מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה

  • עמיד למדיח כלים ומיקרוגל

  • ללא BPA

  • יצירות אמנות מצוירות ביד

  • הם בגודל המושלם – ילדים אוהבים את הכוסות הצבעוניות שלהם!

כל הפרטים והמידע אודות כוס שתיה טומי טיפי, סקירות מלאות, חוות דעת ומבצעים והנחות לכוס שתיה טומי טיפי. בקניון המותגים הגדול בישראל תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר אודות כוס שתיה טומי טיפי.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x