איב סאן לורן בושם לגבר

 

הבושם החדש ביותר של איב סן לורן לגברים

גלה את הניחוח האחרון של איב סן לורן. אופנתי ונצחי, הוא מגדיר , איב סן לורן ידוע בניחוחות היפים שלהם והשנה הם משחררים ניחוח בלעדי לגברים שעוצב בהשראת הקומפוזיציות האייקוניות של המותג משנות ה-50. זו הזדמנות מושלמת לשים את היד על הריח החדש לפני שהוא נמכר. לבושם זה תערובת גברית של הדרים טריים, סיגלית ותיבר עם תווים עציים, מושקים וחמים. מחדש את האדם המודרני, להתראות לזקנים מהניסוח המקורי שלו, נולדת מהפכה חושנית. הניחוח החדש משאיר מאחוריו את הישן, חוזר לתקופה טהורה יותר שבה כל הריחות היו טבעיים, כאשר נוצרו בשמים עם תווים של אדמה וחול. הניחוח הייחודי של Y Saint Laurent Cologne משלב ניחוח עצי ואדמתי עם תווי מפתח של ברגמוט, מרווה וג'ינג'ר.

 

איב סאן לורן בושם חדש לגבר

איב סן לורן הוא קו ניחוח גברים שנוצר על ידי מעצב האופנה והקוטורייר הצרפתי איב סן לורן. מה זה אומר להיות 'גברים', אנו מאמינים שלהיות גבר זה אומר להיות גברי, זה אומר להרגיש ולהביע את הרגשות שלך. זה אומר להיות מסוגל להביע את עצמך, מבלי לדאוג לשיפוט או ביקורת. זה אומר שלא צריך לעמוד בסטנדרט מסוים שאינו מייצג אותך כאדם. זה אומר שאתה לא צריך להיות כמו אף אחד אחר – אתה ייחודי! היכרות עם איב סן לורן- הניחוח של עולם YSL, איב סן לורן חדש לגברים, איב סן לורן הוא ניחוח חדש לגברים. זהו המקביל הטבעי לבושם הנשים האייקוני ביותר בעולם, והוא נוצר על ידי צוות מומחים של בשמים בשיתוף עם מומחי YSL Beauty ומעצבי אופנה מובילים. מותאם לצרכים שלך, פורמולה חדשה פורצת דרך, YSL L'Homme נפתחת עם פרץ רענן של תווים הדרים ועלים ירוקים עם פצ'ולי, וטיבר ומאסק בהמשך. עם המרקם המעודן שלו, הוא מציע כוח לאורך זמן. הבושם Y Le Parfum של חברת Yves Saint Laurent הוא ניחוח שרך ענבר לגברים. זהו ניחוח חדש. Y Le Parfum הושק בשנת 2021. התווים העליונים הם תפוח, אלדהידים, אשכולית וג'ינג'ר; תווי האמצע הם מרווה, לבנדר וגרניום; תווי הבסיס הם שעועית טונקה, ארז, אוליבנום ופצ'ולי.

 

איב סאן לורן בושם לגבר

בעולם של קלן שתלטני ודביקות של ריחות גבריים, יצרנו ניחוח חדש שמתאים בדיוק. עם הניחוח של איב סן לורן לגברים, עכשיו אתה יכול להיות בטוח וריחני להפליא. נקי ופריך, הניחוח של איב סן לורן לגברים הוא ניחוח נקי ופריך שמריח נהדר כל היום. רמז לתווי הדרים עם תווי הבסיס של אקורדים עציים יגרום לך להרגיש כמו גבר חדש מבלי להשתלט על החושים שלך. התחלה חדשה, אנחנו כל כך בטוחים שנגרום לך להיראות טוב, זו הערובה שלנו. נסה את הניחוח החדש שלנו היום כדי לראות כמה טוב אתה יכול להיראות מחר! האיש החדש בחייך, אם את מחפשת את המתנה המושלמת לבחור שלך בעונת החגים הזו, זו ההזדמנות שלך לפנק אותו במשהו שמגיע לו – ניחוח חדש של איב סן לורן. במהלך שנות ה-60, איב סן לורן הוציא בושם לגברים בשם "פריז", הבושם פריז של איב סן לורן הוא בושם אייקוני לגברים שקיים מאז 1966. הניחוח פריז נוצר במהלך שנות ה-60 עבור צרכנים גברים והוא מיוצר מאז. הוא היה אחד הראשונים שנעשו עם מאסק סינתטי והוא עדיין אחד הבשמים הבולטים בשוק כיום. "Paris or de parfum" הוא בושם גברי של איב סן לורן והוא עשוי מיסמין, לבנדר, תפוז מר, מושק ווטיבר (סוג של דשא). הניחוח נפתח בפיצוץ הדרים של ברגמוט, אשכולית ותפוז מר. הלב כולל תווים פרחוניים של יסמין וורד השזורים בלבנדר. הבסיס כולל את תווי העצים של וטיבר ומאסק כדי להשלים את הניחוח הזה שנמשך שעות על גבי שעות. הבושם של איב סן לורן לגברים הושק תחת השם "פריז או דה פרפיום". ריחני זה נוצר על ידי דומיניק רופיון, שעיצב אותו בשיתוף עם אוליבייה פשה.

 

בושם איב סאן לורן לגבר- ניחוח חדש לגברים

הניחוח החדש של איב סן לורן לגברים הוא שליחה רעננה של אנרגיה ומודרניות. הניחוח הדר-עצי הזה הוא איזון מושלם בין גברי ליוניסקס. איב סן לורן החדש, הניחוח החדש לגברים של איב סן לורן שואב השראה מהעיצובים האייקוניים של שנות ה-70, אבל עם קצה מודרני. בחרנו הפעם להציג את הניחוח הייחודי הזה שמשדר תחכום וחושניות, שאין כמותו. איב סן לורן הוא אייקון, איב סן לורן היה בית האופנה היוקרתי הראשון שהציג מעצבת ונשאר מוביל בבגדי גברים כיום. הניחוח היוקרתי ביותר לגברים

 

דירוג של בשמי איב סאן לורן הטובים ביותר בכל הזמנים

מס' 1- Mon Paris Eau de Parfum.

אופיום שחור או דה פרפיום

אופיום או דה פרפיום

אופיום שחור או דה פרפיום ניאון

ליברה או דה פרפיום

Libre Eau de Parfum Intense

אופיום שחור או דה פרפיום אינטנסיבי

פריז או דה פרפיום

 

הבושם לגברים של איב סן לורן הוא אחד הניחוחות המוכרים בעולם. אנו יכולים להריח את מה שיש לו להציע ובמשך זמן רב, אחת מנקודות המכירה הייחודיות שלו הייתה העובדה שהוא הציע ניחוח לגברים ולנשים כאחד. זה לא רק גרם לו להתבלט אלא גם עודד אנשים עם יותר ממגדר אחד בחייהם להשתמש במוצרים שלו. עם זה, אנו יכולים לראות עד כמה המותג שלו פונה לקהל שלעתים קרובות מתעלמים ממנו על ידי מותגים מיינסטרים כמו קלווין קליין והוגו בוס. איב סן לורן השיק ניחוח חדש לגברים בשם "YSL Rive Gauche L'Homme" בינואר 2015. זהו ניחוח הדרים רענן עם רמזים של וטיבר, בזיליקום ומאסק. הבושם היה המהדורה המוצלחת ביותר של איב סן לורן מאז השקתו.

 

  • הניחוח החדשני והאוונגרדי ביותר לגברים שנוצר אי פעם

  • ניחוח מתוחכם להפליא שעוצב במיוחד עבור האדם המודרני

  • לחוות את הריח החושני והמתוחכם החדש עם עומק שאין שני לו

  • הניחוח האחרון מבית איב סן לורן.

  • מיועד לגברים ולנשים כאחד.

  • אמור להיות קלאסיקה.

  • ניחוח חדש ומודרני עם מותג איקוני עולמי שעובד מחדש עבור הגבר והאישה המודרניים.

  • ניחוח של תערובת מופתית של תבלינים, גוונים עציים והדרים.

  • הצהרת ריח של ביטחון עצמי חלוץ.

  • ניחוח מודרני ואוונגרד עם אלגנטיות נצחית הלוכדת את רוח החדשנות.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x