מוצרי איפור איב סאן לורן

אחד המותגים האיקוניים, החדשניים והמשפיעים ביותר בתחום היופי

מוצרי איפור יוקרתיים מבית איב סן לורן, איב סן לורן הוא מותג האיפור היוקרתי, היוקרתי והיוקרתי בעולם. YSL מציעה מגוון רחב של מוצרים משפתונים ועד צלליות, מסקרה ועד בסיס ועוד. מגוון בלעדי של מוצרי איב סן לורן, איב סן לורן מציעה מגוון רחב של מוצרים לכל סוגי וסגנונות העור. יש משהו לכולם! מצא את ההתאמה המושלמת שלך עם המבחר הרחב ביותר של איפור בתעשייה. איכות הבחירה שלך, איכות כל המוצרים מובטחת על ידי המוניטין המכובד של איב סן לורן.

 

איב סן לורן הוא מותג יוקרה בעל היסטוריה ארוכה בעולם האופנה. איב סן לורן היה חלוץ ברעיון של מוצרים מתוחכמים, שיקיים ושיקיאג', החדורים בזוהר ומשיכה מינית. השימוש החדשני של YSL בטקסטורות ובצבעים הועתק על ידי מותגים אחרים אך מעולם לא ממש תואם. מותג זה זוכה לעתים קרובות לשבחים על חידושי היופי שלו כמו גם על קו השפתונים האדום האייקוני שלו. איב סן לורן הוא אחד השמות המוכרים ביותר בעולם, לא רק בגלל החוש האופנתי שלו אלא גם בגלל מוצרי האיפור שלו. אוסף האיפור הנרחב שלו כולל יסודות, שפתונים, מסקרה ועוד. YSL הוציאה לאחרונה את קו האיפור האחרון שלה לאביב 2019 הכולל בסיס חדש בשם Viva La Juicy. הוא מפורסם כבסיס קל משקל המעניק לעור מראה טבעי עם גימור מטומטם.

 

המוצרים הטובים ביותר לסוג העור שלך

באיב סאן לורן יודעים שלא לכולם יש את אותו סוג עור, אז הם פיתחו מגוון פורמולות שונות שיתאימו לצרכים של כולם. בין אם את רוצה להשיג זוהר טבעי או לשמור על מראה כל היום, יש באיב סאן לורן את כל מה שאת צריכה. איב סן לורן הוא מותג איפור המציע מגוון רחב של מוצרים לכל גווני העור, לרבות איפור לנשים וגברים, טיפוח עור, ריח וטיפוח שיער. צבע ומרקם יפים, איפור איב סן לורן עשוי עם מרכיבים טבעיים כדי להבטיח צבע ומרקם יפים על העור שלך. נוסחאות מגוונות, איב סן לורן מציע נוסחאות מגוונות הפונות לכל סוגי העור, כולל רגישים.

 

סגנון משלך עם פלטות אמנות של איב סן לורן

תני לעצמך מראה בלתי נשכח עם פלטות האמנות הבלעדיות של איב סאן לורן. בחרו משתי קולקציות – Rouge & Nudes & Velvets & Pearls – וצרו מראה איפור ייחודי משלכם על ידי בחירה מתוך 12 גוונים כל אחד. ליין האיפור כולל גם גווני שפתון מאט חדשים כמו מנגו טנגו וטקילה סאנרייז המעניקים לשפתיים מעט אפקט אומבר תוך שמירה על הברק שלהן. פלטת האיפור האוטומטית של YSL מוצעת כעת למכירה ב-Nordstrom תמורת 150 דולר CAD, מה שמסדר אותך עם הדברים החיוניים היומיומיים שלך כולל ברונזר, איב סן לורן היה מותג שהעניק השראה לנשים רבות עם מראות האיפור האייקוניים וטקסי היופי המושלמים. המייסד, איב סן לורן יצר את המוצר הראשון שגרם לנשים להיראות כמו אלות. כבר מראשיתו של בית האופנה הצרפתי הזה, הוא יצר את מה שיהפוך לימים לקו מוצרי איפור איקוני. פעם הוא נודע כ"קו האיפור ששינה פנים" כשהוצג ב-1961. בית האופנה הצרפתי הזה אחראי לכמה ממראות היופי האיקוניים ביותר בהיסטוריה והיווה השראה מרכזית לרבים מהמותגים הפופולריים ביותר של ימינו כמו שאנל ודיור.

 

מוצרי איפור איב סאן לורן- היכרות עם איב סן לורן

הדור החדש של איפור של איב סן לורן עוצב כדי לענות על הצרכים של האישה המודרנית.

הנה רק כמה סיבות מדוע את צריכה לנסות איפור של איב סאן לורן:

– טכנולוגיה מתקדמת עם פטנט לגימור ללא רבב

– פורמולות בלעדיות לכל סוג וצבע עור, המיועדות לתוצאות הטובות ביותר

– קו האיפור המקצועי הראשון שנוסח ללא שמן או סיליקון

– מגוון שלם של מוצרים בפלטה אחת בלבד

 

למה YSL?

התשובה היא שצריך רק להסתכל על סל המוצרים היוקרתי של YSL, כדי להבין שמדובר במותג עם היסטוריה עשירה וארוכה של הצלחה. בטיחות המוצר, YSL מעולם לא התפשרה על תקני האיכות הגבוהים של בטיחות המוצר. כל המוצרים של איב סאן לורן נבדקו דרמטולוגית, מנוסחים ללא תוצרי לוואי מן החי ואינם רעילים כדי להבטיח את בטיחותם עבור כל סוגי העור. מרכיבים איכותיים וטכנולוגיות חדשניות, כל המוצרים של איב סאן לורן מנוסחים עם חומרי הגלם המשובחים ביותר – מהמרכיבים הטבעיים האיכותיים ביותר כולל Rose de Mai Absolute, Vetiver Essential Oil ותמציות אלוורה – ועד לטכנולוגיות מתקדמות כמו טכנולוגיית Thermoluminescence (TL) המאפשרת לנו לקבוע את הגיל של מוצרי הקוסמטיקה של איב סאן לורן על ידי חימום עד 9000 מעלות צלזיוס למשך 2 דקות.

 

אוהבת את המראה שלך

מגיעה לך שגרת איפור שמתאימה לך, אז למה שלא תתחילי עם YSL? איב סן לורן גאה להציע מגוון אפשרויות איפור קלות לשימוש, עמידות וייחודיות. איכות, האיפור של YSL נועד לעבוד בצורה מושלמת עם גוון העור הטבעי שלך. איב סאן לורן משתמשים במרכיבים האיכותיים ביותר כדי להבטיח שהמוצרים של איב סאן לורן יעילים ועמידים לאורך זמן.

 

מגוון מוצרים באיב סאן לורן טיפוח

מוצרי איפור איב סאן לורן

מסקרה איב סאן לורן מחיר

קונסילר איב סאן לורן

איב סאן לורן אודמים

איב סאן לורן איפור

איב סאן לורן טוש אקלה

מייקאפ איב סאן לורן/ איב סאן לורן מייקאפ

טוש הארה איב סאן לורן

איב סאן לורן קונסילר

אודם איב סאן לורן

 

מסקרה איב סן לורן פרייס

מסקרה של איב סאן לורן, המראה המושלם שלך מתחיל כאן, איב סאן לורן מציעים מגוון רחב של כלי איפור מקצועיים המיועדים לנשים בכל גיל – ממסקרה, סמקים, וקונסילרים ועד לשפתונים ואייליינרים. תני ל-YSL לטפל בעור שלך על ידי הצעת מגוון רחב של מוצרי טיפוח המושלמים לכל סוגי העור. מוצרי הטיפוח של איב סאן לורן מסקרה יסייעו לשמור על עור אחיד ובריא תוך מניעת סימני הזדקנות לא רצויים. מסקרה איב סאן לורן מחיר? המחיר משתנה בהתאם לדגם ונק’ הרכישה בין אם ברחבי הרשת או בחנויות המורשות. איב סאן לורן איפור סופר פארם

 

קונסילר איב סן לורן

קונסילר איב סן לורן הוא קונסילר המכסה עיגולים שחורים, פגמים ושקיות מתחת לעיניים. הוא מספק אפקט הבהרה מיידי ומשתלב בקלות עם גוון העור. הקונסילר החדש של איב סן לורן מציע השפעות הבהרה מיידיות כדי לסייע בהגנה מפני ההשפעות המזיקות של רדיקלים חופשיים תוך מתן תכונות מפזרות אור. ניתן להשתמש במוצר גם במקום בסיס על מי שנוטה לאדמומיות, מה שמאפשר לו לספק גימור מאט.

 

מייק אפ איב סאן לורן

בתחילת שנות התשעים, איב סן לורן פיתח סומק לנשים שהיה גם שיקי וגם נשי. הסומק, המכונה לכבודו סן לורן, היה שילוב של שני צבעי שמנת מעורבבים עם כתמי זהב מנצנצים ובקרוב יהיה מרכיב עיקרי בתיק האיפור של כל אישה. כיום ניתן למצוא סמקים של סן לורן בכל רחבי העולם, כולל בחנויות Sephora ברחבי העולם. מייקאפ איב סאן לורן מחיר?

 

איב סאן לורן טוש אקלה

איב סן לורן היא חברת אופנה צרפתית שהוקמה על ידי איב סן לורן בשנת 1961. היא הפכה את המותג לשם נרדף ליוקרה. YSL הייתה פופולרית בשל מסעות הפרסום האחרונים שלה, הכוללים את המסקרה Ecla האייקונית של YSL ואת זו שמציגה דגם שחור שלובש רק זוג נעלי עקב וללא מכנסיים. YSL הוציאה את המסקרה החדשה שלה, Mascara Voluminous Million Lashes, שהיא חידוש עטור פרסים באריכות ימים ובסגנון. איב סאן לורן טוש אקלה מייקאפ, טוש אקלה איב סאן לורן, טוש אקלה איב סאן לורן מחיר? כפי שציינו המחיר עשוי להשתנות בנק’ המכירה השונות, חשוב לשים לב שהתווית המוטבעת הינה ייחודית. טוש אקלה של איב סאן לורן.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x