איב סאן לורן נעליים ומשקפיים

כשאת נועלת את איב סן לורן שלך

חברת איב סן לורן יוצרת נעליים כבר למעלה ממאה שנה, והמסורת הזו התפתחה לתופעה עולמית. YSL הוא מותג היוקרה המוביל בעולם בתחום האופנה והאקססוריז, עם קולקציה שאין דומה לה של נעלי גברים ונשים, תיקים, משקפיים, מוכנים ללבישה ותכשיטים.

 

למה איב סן לורן

עם נוכחות עולמית בלמעלה מ-1,000 חנויות ב-57 מדינות, כולל בוטיקים בפריז, ניו יורק ושנגחאי, אם למנות רק כמה, המותג איב סן לורן ידוע בפריטים המבוקשים שלו. החברה מסתמכת על האינטימיות של הנוכחות הפיזית שלה כדי ליצור תחושה של בלעדיות עם לקוחותיה. כמו כן, החברה שוכרת רק מעצבי נעליים מנוסים אשר מסורים ליצירת כל עיצוב. בנוסף לגורם אמון זה, מותג YSL הוא אחד המותגים הבודדים שיכולים להבטיח איכות ללא כל התפשרות על שירות או איכות. איב סן לורן הוא מותג יוקרה של נעליים ובגדים. YSL ידועה באיכות עבודת יד שלה והעיצובים שלה בהשראת אהבתו של מעצב האופנה הצרפתי לצבע. נעלי איב סן לורן נועדו לשקף את הסגנון והיצירתיות של מעצב האופנה הצרפתי. הנעליים ננעלו על ידי סלבריטאים מפורסמים רבים כמו מדונה, ליידי גאגא, סקרלט ג'והנסון וסלינה גומז. המעצב איב סן לורן נולד באלג'יריה בשנת 1908 והחל את דרכו בעיצוב כובעים לפני שעבר לבגדי נשים תוך התמקדות בבגדים צבעוניים בהשראת הדפסים וצבעים אלג'יריים. נעלי YSL מעוצבות מתוך מחשבה על חדשנות כך שהן נשארות רלוונטיות לאורך עונות השנה ומגיעות עם סגנונות חדשים בכל שנה. נעלי איב סן לורן הן פריט אופנה קלאסי ונצחי. הם גם אחד המותגים היקרים בעולם. זה לא סוד שהנעלה איכותית היא פריט פופולרי שעשוי בדרך כלל מחומרי עור איכותיים ותפור בחוטי זהב וכסף. החברה שבבעלותה המותג האייקוני הזה, איב סן לורן, פועלת כבר עשרות שנים. החנות הראשונה של החברה הוקמה בפריז ב-1947 על ידי איב סן לורן עצמו לפני שהתרחבה לארצות הברית ב-1967 וליפן זמן לא רב לאחר מכן. המטה של החברה עבר מספר פעמים, אך הם נותרו מבוססים מפריז, צרפת כיום בשדרת מונטן 30 עם למעלה מ-800 עובדים שעובדים שם.

 

איב סן לורן

את תיראי טוב עם הנעליים האלגנטיות של איב סאן לורן, נעלי העקב היפות וההנעלה המסוגננת של איב סאן לורן. סגנון ואלגנטיות, איב סן לורן הוא מותג אופנה יוקרתי עולמי שיש לו קהל נאמן של פאשניסטות מתוחכמות וגברים ונשים שמעריכים את הסגנון הטוב ביותר. קולקציית הנעליים, משקפי השמש, הבגדים, החגורות ועוד של איב סאן לורן היא כזו שתתאהבו בה. איכות ובמחיר סביר, איב סן לורן ידוע במתן מוצרים איכותיים במחירים נוחים. נעלי איב סאן לורן מחירים, עם מחירים הנעים בין $150 ל-$1,900 ויותר אנחנו בטוחים שתמצא משהו שמתאים לתקציב ולסגנון שלך. איב סן לורן הוא מותג יוקרתי ויוקרתי. החלה ב-1961, החברה הפכה לאחד ממעצבי האופנה המשפיעים ביותר בצרפת ובעולם כולו. הנעליים שלה הונצחו כחלק מהעיצובים הטובים ביותר על ידי סלבריטאים מפורסמים כמו אודרי הפבורן, מרילין מונרו ובריג'יט בארדו. הדגמים הפופולריים כוללים את פלטפורמות ה-'YSL' האייקוניות, סנדלי YSL וסנדלי ה-'איב סן לורן' הנחשקים מאוד.

 

נעליים ומשקפיים של איב סן לורן

מותג האופנה היוקרתי, איב סן לורן, מציע מגוון של נעלי מעצבים, משקפיים ובגדים של איב סאן לורן בגדים. קנה באינטרנט או בחנות בבוטיק YSL הקרוב אליך. איכות, אתה יכול לסמוך, כל הפריטים של מותג היוקרה מעוצבים מתוך מחשבה על איכות. כל המוצרים עוצבו בקפידה כדי להציע גימור ללא דופי וביצועים הטובים ביותר. בין אם את מחפשת זוג משקפי שמש מסוגנן או שמלה אופנתית להשלמת התלבושת שלך. איב סן לורן הוא בית אופנה שנמצא באור הזרקורים מאז הקמתו. היא נוסדה על ידי איב סן לורן, מעצב אופנה בעל שם שהוביל את החברה לייצר כמה מהנעליים המדוברות ביותר בהיסטוריה….המותג היוקרתי היוקרתי ביסס את עצמו לייצור נעלי עקב אייקוניות, איב סאן לורן נעלי עקב ואייקוניות במהלך קיומו. עם כל זוג שמיוצר, המותג שואף לוודא שהוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות. למרות שנעלי YSL בדרך כלל יקרות יותר ממותגים אחרים, הן שוות כל אגורה בגלל האלגנטיות והפונקציונליות שלהן. איב סאן לורן נעליים ידוע בעיצוביו היצירתיים ובדי המשי האיטלקיים היוקרתיים שלו. ידוענים רבים נראו נועלים נעלי איב סן לורן והמותג היה הבחירה המועדפת על דמויות רבות משפיעות בתרבות הפופ, עסקים, אמנות ופוליטיקה. זה היה גם נותן החסות הרשמי של כמה אייקונים עולמיים כולל: ז'אן פול גוטייה, קארל לגרפלד, כמו גם חברי הרולינג סטונס.נעלי איב סאן לורן, איב סן לורן הוא מעצב מפורסם שקיים למעלה מ-60 שנה. במהלך 60 שנות הקריירה שלו, הוא יצר יותר מ-150 קולקציות של נעליים שעדיין מבוקשות היום כמו נעלי עקב איב סאן לורן וסנדל איב סאן לורן.

 

משקפי שמש איב סאן לורן

איב סאן לורן משקפי שמש, בשנת 1987, החברה הציגה משקפי שמש כחלק מהקולקציה שלה. הם תוכננו במקור להיות משקפי שמש עבים וכהים עם עדשות גדולות המכסות את רוב הפנים, אך מאז נעשו דקים יותר. המותג מספק מגוון מוצרי יוקרה הכוללים: ביגוד, אקססוריז, ניחוחות ומשקפיים. המנכ"ל הנוכחי של החברה הוא אנתוני ואקרלו. איב סן לורן זכה להכרה מזה זמן רב בזכות העיצובים החדשניים והפריטים האיכותיים שלו, הניתנים לזיהוי באמצעות הלוגו האייקוני שלו – צלב שווה צלעות עם קו דרכו שאומר "YSL". מסעות הפרסום של המותג התמקדו לא פעם בשימוש בדימויים פרובוקטיביים ליצירת רגעים בלתי נשכחים בחברה. איב סן לורן הוא מותג האופנה המפורסם והיוקרתי ביותר בעולם. זהו הסטנדרט של יוקרה ואלגנטיות בעולם ותמיד היה שם נרדף לסגנון, יופי ושפע. משקפי השמש הם חלק אייקוני מהמותג הזה מכיוון שהם מושלמים ללבישה ביום ובלילה. עם מגוון רחב של מוצרי יוקרה לבחירה, אין ספק של-YSL יש הרבה עוקבים בעולם האופנה. עם זאת, לא רק על הנעליים והאביזרים הידועים שלהם הם כל כך מפורסמים. גם משקפי השמש של איב סן לורן נכללים בין המוצרים המפורסמים שלהם. עם משקפי השמש היוקרתיים של YSL ביד, אתה יכול ללבוש אותם עם כל אאוטפיט ולהיראות אופנתי בכל עת! איב סן לורן מאמין שאופנה היא אמנות הביטוי העצמי. הם היו אחד ממותגי המשקפיים הראשונים שנכנסו לשוק ועד מהרה הטביעו את חותמם. כשזה מגיע לסגנון, YSL הוא מותג שאנשים לא יכולים לקבל מספיק ממנו. קשה שלא להימשך מהעיצובים המדהימים והפריטים המעוצבים היטב שלהם.

 

 

  • אסתטיקה יוקרתית בעבודת יד שתשלח אותך לעוף

  • זוג הנעליים ומשקפי השמש המושלם להשלמת התלבושת שלך.

  • מותג הלייף סטייל והאופנה הצרפתי YSL, הסגנון הלוהט של העונה

  • מותג יוקרתי עם תחושת רחוב

  • מסגרות מתכתיות אלגנטיות עם צבעי עדשות שיפוע עשירים

  • מיתוג לצרכן המודרני

  • סגנון, איכות ותמורה לכסף

  • מיוצר על ידי מותג מעצבים, איב סנט לורן

  • החומרים והאומנות האיכותיים ביותר.

  • יוקרה ללא תחרות שמובטחת תגרום לך להרגיש כמו מלכה.

  • תתכוננו להיות מעצבת הטרנדים הכי אופנתית של העונה.

    ליין אפ בלעדי של הנעלה – דגמי נעלי ספורט, מגפיים וסנדלים.

  • תוצרת צרפת בסגנון אלגנטי ובלתי מתאמץ.

  • נעליים ומשקפי שמש מהמותג האותנטי של איב סנט לורן.

  • הסגנונות אופנתיים ומושלמים לעונה.

  • מידות זמינות לנשים, גברים, ילדים ותינוקות.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x