איב סאן לורן בושם

הניחוחות הנחשקים והבלעדיים ביותר

אין זה מפתיע ש-איב סאן לורן הוא אחד ממותגי הבשמים היוקרתיים בעולם. לא מתפשרים על איכות, איב סן לורן מציעה את המבחר האיכותי היחיד מבין מגוון הריחות הרחב שלו, תוך התמקדות בפשטות ובחירה יוקרתיים. עם 11 ריחות לבחירה, יש לך מגוון אפשרויות למצוא את הריח החתימה שלך. ניחוחות בלעדיים, קו ה-YSL הבלעדי שלנו הוא המהדורה הסופית לאוסף שלך, עם כמות מוגבלת וללא שחרור מחדש. עם ממוצע של בקבוק אחד זמין לכל ניחוח YSL, אלה אינם למכירה באף מותג או קמעונאי אחר. בשמים של איב סן לורן היו חלק מחיים וחיים רבים ברחבי העולם. מהבושם הנשי הראשון שלהם בשנת 1947 ועד האחרון, הם אהובים על ידי דורות רבים. איב סן לורן הוא המותג מתמחה ב-ready-to-wear, הוט קוטור, אקססוריז, הנעלה, קוסמטיקה וניחוחות לנשים וגברים. בשמים של איב סן לורן הם שילוב סודי של ניחוחות שמושכים את החושים. הריח המיוחד של המותג משתלב עם החומרים המשובחים ביותר כדי ליצור משהו שהוא גם נצחי וגם מודרני. YSL הוא אחד הבשמים הנחשקים ביותר בהוליווד וברחבי העולם. הבקבוק האייקוני שלו מפאר נשים יפות, שחקנים, שחקניות, דוגמניות, זמרות ודפי חברה מזה דורות. יותר מסתם חברת ניחוחות, YSL היא גם תווית לייף סטייל שמצליחה לשלב את מוצריה עם עיצוב פנים וחלקי אופנה יוקרתיים. בושם של איב סאן לורן, בשמי איב סאן לורן, בשמים איב סאן לורן אלו שמות קוד לריח מנצח.

 

בושם איב סאן לורן- הבושם החדש של איב סן לורן

איב סאן לורן בושם חדש, הניחוח החדש של איב סן לורן הוא תחושת ריח שלוקחת אותך למסע במקומות האקזוטיים והכובשים ביותר בעולם. ניחוח שונה לחלוטין, בושם חדש איב סאן לורן הניו איב סאן לורן הוא בריחה מריח לנופים שופעים, בשמים מפתים וניחוחות חושניים. המהדורה החדשה ביותר של איב סן לורן YSL Rouge Pur Couture היא לא רק בושם חדשני אלא גם אסטרטגיית שיווק חדשנית. שפע הוא ניחוח חד ומתוחכם המדבר למה ש-YSL מכנה "עצמאותן של נשים". הניחוח החדש מבית האופנה הוא תערובת של תווים פירותיים, קרמל ואקורדי וניל. איב סן לורן הוציא בושם חדש של איב סן לורן עם תערובת מעניינת של תווים פירותיים, קרמל, וניל. לאחר 50 שנה בתעשיית הבשמים, איב סן לורן הציג בושם חדש הבושם החדש של YSL אמור לצאת לשוק באוקטובר 2018 ויוכר תחת השם המצופה "Nouvelle Vague". זה נועד לייצג את האסתטיקה המודרנית שאנשים חושקים בה כרגע.

 

הניחוח הממכר ביותר- אודה לפאריס האגדי של YSL

אלגנטיות נשית פריזאית, YSL היא תערובת מתוחכמת של תווים מתוקים, פרחוניים. עם החתימה שלו "אודה לפריז", אנחנו נמשכים לעולם קסום של יופי ומסתורין. ריחות ממכרים בעוצמה, כל ניחוח מעוצב בצורה מורכבת להיות מפתה, ממכר ועז. כל הקולקציות הללו עשויות מתמציות טבעיות ואינן מכילות חומרים סינתטיים. הם נוצרים עם המרכיבים הטובים ביותר. הבשמים של איב סן לורן נוצרו כדי לעורר תחושה חזקה של נשיות. הם מגלמים את סיפורי הרומנטיקה והיופי הנשיים שלהם בניחוח ובשמות שקיבלו. איב סאן לורן בשמים זה הרבה יותר מריח, מדובר ביוקרה מתמשכת.

 

הניחוח לכל אישה- גלי את ניחוחות הנשים המגלמים את רוח היוקרה, האלגנטיות והתחכום.

רק האיכות הטובה ביותר, איב סאן לורן משתמשים רק בחומרים ובמרכיבים הטובים ביותר במוצרים שלנו. כל הניחוחות של איב סאן לורן מורכבים משמנים אתריים טהורים ותמציות פרחים טהורות, מעורבבים ביד כדי להבטיח ניחוחות שאין שני להם. איב סן לורן הוא אחד הבשמים האייקוניים ביותר בעולם. עם מגוון רחב של ניחוחות, YSL היוותה דוגמה מצוינת ליצירת ריח ייחודי שניתן לזהות רק בשם אחד. החברה תמיד הייתה ידועה ביכולת שלה להמציא את עצמה מחדש והבשמים שלה השתנו כל הזמן על מנת להתפתח עם הזמן. בעבר נמכרו בשמי YSL במספר מצומצם של חנויות קמעונאיות. כיום, איב סן לורן מציעה את מוצריו באינטרנט ובחנויות כלבו ברחבי העולם. נכון לכתיבת מאמר זה גילינו כי לאיב סאן לורן אתר וחנויות בישראל ישנן מספר חנויות המוכרות את המוצרים של איב סאן לורן בושם סופר פארם, כמו כן לצד הבושם ניתן למצוא דאודורנט איב סאן לורן וכמובן את הבושם חדש של איב סאן לורן.

 

איב סאן לורן בושם

איב סן לורן תמיד היה ידוע בבשמים האיקוניים שלו, שעדיין מיוצרים באותן נוסחאות גם היום. הניחוחות תוארו כ"תערובת מופתית של קלילות, חושניות ויופי". הבושם החדש של איב סן לורן בושם איב סאן לורן לאישה הוא ניחוח חדש ומשגע עם תווים של וניל, מושק וארז. זה מושלם לתקופת האביב! הבושם של איב סן לורן הוא מותג הבושם המוכר ביותר בעולם. החברה הנושאת את שמו, שהוקמה על ידי איב סן לורן ב-1946, היא מובילה עולמית בניחוח יוקרה. ניחוחות YSL ידועים במגוון יוצא דופן ואיכותם הגבוהה. הם ביססו את עצמם כמותג שהצליח לחקור טריטוריות חדשות עם הריחות הייחודיים והנוסחאות הייחודיות שלהם. איב סן לורן הוא מעצב אופנה צרפתי ששמו הוא שם נרדף למעמד ויוקרה. תרומתו האיקונית לתעשייה הייתה סגנון הבשמים הייחודי שלו. בזמן שהוא נפטר ב-2008, מורשתו של איב סן לורן עדיין חיה היום. קו הבשמים שלו הוא בחירה פופולרית עבור נשים ברחבי העולם שאוהבות את הריחות החלומיים שלו. בושם איב סן לורן נחשב לעתים קרובות לאחד הטובים בעולם, אבל יש כמה מהדורות חדשות שעשויות גם לתת לך כמה רעיונות אם אתה מחפש ניחוח חדש לנסות העונה או אולי סתם רוצה לקבל דוגמאות מהחנויות האהובות עליך.

 

  • איב סאן לורן בושם לגבר בניחוח חדש מבית איב סן לורן. אי אפשר לעמוד בדרכך.

  • ניחוח אלגנטי ושובה לב, עם תערובת של מושק, ענבר, אלגום ויסמין.

  • ניחוח עכשווי מבריק ורענן.

  • נוצר על ידי איב סן לורן, ריח של אהבה אולטימטיבית.

  • זמין במגוון דרכים, כולל ריח, דאודורנט ועוד.

  • במחיר הוגן בהשוואה לבשמי נישה אחרים.

  • איב סן לורן הוא ניחוח כהה ועצי עם תווים של וניל ומנטה.

  • הריח שוכן בבקבוק אלגנטי ומודרני שנועד לנסיעה קלה.

  • בושם פירמידה יוקרתי זה כולל תערובת של המרכיבים הטובים ביותר מרחבי העולם.

  • איב סן לורן זמין בשלוש צורות: ניחוח, דאודורנט ובושם חדש.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x