בושם איב סאן לורן לאישה

איב סן לורן הוא הניחוח הנצחי והנשי לנשים שמוכנות לקחת את היופי והסגנון שלהן לשלב הבא.

מגע של אישה, ליברה איב סאן לורן ניחוח לאישה המתוחכמת שמסרבת לוותר על האינדיבידואליות ועל חוש הסטייל שלה. היא בטוחה בעצמה ותמיד יודעת איך להיות היא עצמה.

 

בושם פריז איב סאן לורן

ניחוח איקוני זה נוצר בשנת 1966 על ידי בית איב סן לורן. זוהי תערובת יוצאת דופן של ברגמוט טרי ודומדמניות אדומות, אליה מצטרפת תערובת ייחודית של תבלינים חמימים וחושניים. התוצאה היא ניחוח מעורר שהופך את מצב הרוח שלך בשניות. אמונה של אישה, באיב סאן לואן מאמינים שיופי אמיתי מגיע מבפנים, וכך גם הניחוחות של איב סאן לורן – לא מציגים שום שמות של מפורסמים או דוגמניות על הבקבוקים שלנו, אלא משתמשים בניחוחות אותנטיים שמפרשים מחדש את הניחוח של כל עונה. איב סן לורן היה הבושם הראשון שנעשה על ידי YSL בשנת 1966. הוא היה מורכב מיסמין, טוברוז, גרדניה, ענבר ואלגום.

 

איב סן לורן הוא מותג היוקרה הפריזאי המובהק

איב סן לורן הוא בית בשמים צרפתי יוקרתי שמתגאה בעיצוביו החדשניים, המקוריים והנצחיים. נשים YSL אוהבות יודעות שהמפתח הוא למצוא את הניחוח המתאים להן ביותר. איב סן לורן יוצר בשמים כבר למעלה מ-100 שנה, כך שאתה יכול להיות בטוח שיש התאמה מושלמת לכל אישה. הבושם המושלם לכל אישה! איב סן לורן הוא בית אופנה צרפתי שנוסד בשנת 1961 על ידי איב סן לורן. בתחילה התמקדה החברה בבגדי גברים, אך בסופו של דבר הרחיבה את השוק שלה גם לבגדי נשים. בשנת 1967, המותג נרכש על ידי פייר ורטהיימר ושותפו, Hachette Filipacchi Médias. מייסד המותג הזה ידוע ביצירות האוונגרד שלו והוא קרא תיגר על הנורמות המסורתיות של יופי ואופנה עם העיצובים הנשיים שלו. ניתן לזקוף לזכותה של החברה שחולל מהפכה בעולם האופנה עם העיצובים שלה שעדיין אייקוניים היום.

 

האישה של איב סן לורן היא אף פעם לא משהו מלבד עצמה. היא יצירת אמנות חיה ונושמת, ומגיע לה להריח כמו כזו.

המרכיבים המשובחים ביותר, תמציות טהורות וטבעיות הן הבסיס של הניחוחות שלנו. הנוסחאות הייחודיות שלנו משולבות במומחיות על ידי בושם אוליבייה פולז' בצרפת. עם ההשקה המחודשת של Libera ב-2018, איב סן לורן הוציא ניחוח חדש לנשים – מאזניים איב סן לורן. בנוסף להיותו ניחוח עצי חם עם תווים של פצ'ולי וניל, יש לו גם תווים של הדרים, ברגמוט ופלפל ורוד. זוהי ההשקפה שלהם על ניחוח מקורי משנות ה-60 שהשפיע כל כך על החברה שהוא עדיין רלוונטי היום.

 

החסירו נשימה- ברוכים הבאים לעולם של איב סן לורן

ניחוח קלאסי מודרני לנשים שאוהבות את החיים, אוהבות אנשים ואוהבות לקחת סיכונים – MON PARIS

אופיום שחור– ניחוח אוריינטלי עם תווי דומדמניות שחורות ווניל המאוזן בצורה מושלמת עם ניחוחו החושני אך המתוק.

LIbre-איב סאן לורן ליברה- ניחוח מרענן בהשראת הבריזה הים תיכונית המעורר חופש ומשרה רוח חופשית

OPIUM – בושם עשיר לנשים עם תווים של אפרסק, משמש ותאנים

איב סאן לורן מניפסטו- איב סאן לורן מניפסטו של חברת Yves Saint Laurent הוא ניחוח חדש לנשים. הוא נוצר כדי לבטא את מסתורין הים ואת שמחת החיים

 

סקירת בושם OPIUM LIBRE

בושם איב סאן לורן לאישה, בשנת 2018, איב סן לורן הוציא את הבושם החדש שלהם MON PARIS BLACK OPIUM LIBRE OPIUM. זהו מבט מודרני על הבושם המקורי עם עיצוב חושני עצבני לנשים שמחפשות היכרות חדשה עם קולקציית הריחות שלהן. הבושם הזה עוסק כולו בשחור. זהו ניחוח מודרני אך קלאסה המיועד לנשים שאוהבות להביע את הסגנון האישי שלהן.בושם איב סאן לורן לאישה, הבושם הזה של איב סן לורן הושק בשנת 2008 ונמכר מאז. יש לו ניחוח קליל ופרחוני שאינו משתלט מדי ויוצר תחושה אלגנטית. לבקבוק עיצוב אלגנטי ומודרני עם דגשים זהובים, מה שהופך אותו לאביזר מושלם להתלבש או להלביש תלבושת. הניחוח מורכב מתווים של תפוז ברגמוט, מנדרינה, סוכר מקורמל, פולי וניל ותווי דומדמניות שחורות. בושם לאישה איב סאן לורן, היא נוסחת הבושם הראשונה של איב סן לורן שנוצרה על ידי ז'אק פולז'. הניחוח המורכב נוצר בהשראת הרוח הגברית של החופש, עם מגע של אלגנטיות ותו מפתה של פלפל שחור. הניחוח OPIUM מסווג כהרכב עצי-מזרחי. הוא כולל תווים כמו ענבר, מושק, פצ'ולי וטבק המעורבבים עם עץ ארז בווס דו פורטוגל ווניל.

 

YSL Mon Paris Black סקירת בושם

איב סאן לורן בושם לאישה, בושם פריז איב סאן לורן הוא ריח לנשים שיצא בשנת 2008 על ידי בית העיצוב של איב סן לורן. ניחוח זה ממשיך לדרג כאחד מעשרת הנמכרים הטובים ביותר בעולם ב-5 מיליון דולר. הוא מכיל תווים של פלפל שחור, עלי רוזמרין, עלי נענע, שורש ג'ינג'ר, אלגום ועץ ארז. הבושם פריז איב סאן לורן חולק כמה קווי דמיון עם בושם אחר; OPIUM LIBRE נוצר על ידי ז'אן נואר בשנת 1881. שניהם נחשבים אחד הבשמים האייקוניים והמשפיעים ביותר בעולם הוא ה-MON PARIS BLACK של איב סן לורן, ניחוח המגלם אלגנטיות, נשיות ויוקרה. קו הבשמים של איב סן לורן הוא אחד מקווי הבשמים הנמכרים ביותר כבר יותר מ-40 שנה. הוא נמכר ברציפות על ידי הבית מאז הקמתו ב-1966. לכבוד יום השנה הזה, YSL הוציאה מחדש את MON PARIS BLACK לנשים. הריח החדש הזה מגיע עם עיצוב בקבוק חדש כמו גם אריזות חדשות שירגשו נשים רבות ברחבי העולם. בושם פריז איב סאן לורן הוא ניחוח הדגל של איב סן לורן מאז 1985 והוא סמל לסגנון, מודרניות ותחכום. אבל זה גם בושם עם היסטוריה מדהימה ואישיות מורכבת. הוא שוחרר במקור בשם MON PARIS LIBRE OPIUM בשנת 1945 – זה היה הבושם הראשון של YSL שהשתמש במילה 'שחור' בכותרתו. הבושם לנשים הוא ניחוח איקוני שזכה לאריכות ימים. זה היה הניחוח הראשון שהושק על ידי YSL ונשאר אחד מהריחות הנמכרים ביותר שלהם כיום.

 

סקירת בושם- איב סאן לורן ליברה

איב סאן לורן ליברה, בושם איב סאן לורן לאישה, הליברה של איב סן לורן היא חגיגה של נשיות וחופש. בושם ליברה איב סאן, הבושם הזה נוצר כדי לכבד את הרוח הנשית. הבושם של איב סן לורן ליברה נוצר בשנת 1968 כדרך לחגוג את יום השנה ה-40 לבית האופנה. הריח מורכב מלבנדר צרפתי, קטורת ווניל.בושם איב סאן לורן ליברה, איב סן לורן חוגג אהבה דרך האובססיה לנשיות והניחוח הזה הוא ייצוג מושלם של הרגש הזה. מניפסט איב סן לורן הועבר לאורך דורות וממשיך לשמש כהשראה ליצירותיהם כיום. בשנת 1968 עשתה החברה מהלך נועז על ידי השקת ניחוח המוקדש לנשים לראשונה בתולדותיהן – YSL Libera. בושם איב סאן לורן ליברה, זה נוצר בהשראת המניפסט שלהם שאומר: "איב סן לורן יהיה קשור לנצח עם מסתורין וחושניות". בושם איב סנט לורן לנשים הוא ניחוח של yves saint laurent שיצא בשנת 2017. אומרים שהוא בהשראת ריח הנשים ברחובות פריז. אומרים שהוא גם ניחוח לכל אישה שרוצה להרגיש כמו מוזה מודרנית ואייקון. לאנשים שרוצים להרגיש מועצמים וייחודיים. ליברה איב סאן לורן, הריח הזה מציע חוויה עם חיים משלו, כזו שלא תפסיק להפתיע אותך כי הוא תמיד משתנה, תמיד מתפתח, ותמיד נאמן לעצמו. איב סאן לורן ליברה הריח שיסובב את כולם.

 

סקירת בושם- איב סאן לורן מניפסטו

איב סאן לורן מניפסטו, המניפסט של איב סן לורן, שנכתב על ידי מייסד YSL ב-1947, מכריז: "הרוח הנשית חופשית" ו"אני מאמינה שלנשים יש חוש סטייל מולד שצריך לכבד אותו". מניפסט זה הוא תזכורת לכל מעריצי YSL לחגוג את הנשיות והיופי שלהם. המניפסט נכתב לאחר הצלחת הניחוח הראשון לנשים, שיצא לפני 25 שנה בשנת 1985. הוא הפך להצלחה מיידית והפך לפופולאריות את הנשיות של הבושם לנשים. איב סן לורן לנשים הוא ניחוח פרחוני שעדיף ללבוש כאשר אתה רוצה להרגיש רענן וקצת קסום. בושם לנשים הוא אביזר חובה לכל אישה מסוגננת. יש הרבה ניחוחות לבחירה, וזה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם הכי מתאים לטעמך האישי. איב סאן לורן בושם לאישה, הניחוח החדש הוא פרץ טרי של הדרים עם רמז של מושק וענבר. הנוסחה קלת המשקל והשקופה רכה ונשית, עשויה בחליטת מי פרחים מגינות הבית בצרפת.

 

 

  • Libera, Manifesto, Manifesto המשקף את האישה המודרנית שחיה בשנינות ובאינטליגנציה

  • בושם חדש לאישה הנועזת ורוצה שיבחינו במראה שלה.

  • בושם איב סן לורן לנשים.

  • ליברה איב סאן לורן- Libera, ניחוח חדש של איב סן לורן

  • Manifesto, ניחוח חדש של איב סן לורן

  • איב סאן לורן בושם חדש לאישה מאת איב סן לורן.

  • איב סאן לורן בושם לנשים -איב סן לורן (YSL).

  • בושם איב סן לורן לנשים מיוחדות- איב סאן לורן בושם לאשה שיודעת מה היא רוצה

  • בושם איב סן לורן ליברה

  • יצירות מופת של אמנות עם קונספט יצירתי חדש לנשים.

  • פירותי, רענן, אנרגטי ועמיד לאורך זמן.

  • בושם לאישה החופשית להיות היא עצמה.

  • החמיאי לעור, לגוף ולגישה שלך עם הניחוח החדש של איב סן לורן.

  • מצאי את הריח המושלם למצב הרוח והאישיות שלך עם מגוון רחב של סוגים.

  • האני הפנימי שלך יבוא לידי ביטוי באמצעות הבושם הייחודי הזה שיש לו ריחות ייחודיים.

  • המותג היוקרתי ביותר בפאר, איב סן לורן לנשים בניחוח מהגוני.

  • תערובת עוצמתית של לבונה ומור שממכרת באופן משכר.

  • חווי את ההנאה של איב סן לורן עם הבושם החדש שלהם לנשים, Libera.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x