איב סאן לורן אתר וחנות

איב סן לורן

בית היופי הגדול והחדשני בעולם: איב סן לורן. חווית היופי המתקדמת ביותר’ כל מוצר הוא סיפור, כל סיפור אגדה. לאיב סן לורן יש מגוון מוצרים מדהים ומתפתח כל הזמן שמציע משהו לכל אחד, גלו את הקסם של המותג, מניחוחות איקוניים לצבעים שאין שני להם ועד למרקמים קסומים.

 

הגישה הנצחית של איב סן לורן לעיצוב

במשך עשרות שנים, YSL הייתה סמל לסגנון האירופי. והיום, אנו ממשיכים לדגול באותם עקרונות: השילוב של עידון וחדשנות עם מחויבות לאומנות בת דורות. מבצעים בלעדיים בישראל, גישה בלעדית למגוון רחב של מוצרים ושירותים של YSL בישראל, כולל שירות מותאם אישית בחנויות. מוצרים בעלי שם עולמי, מבחר המוצרים האיקוניים של איב סאן לורן מגוון ועשיר, מריחות ועד טיפוח, איפור ואביזרים.

 

איב סאן לורן חנות בישראל- איב סאן לורן אתר וחנות

איב סאן לורן ישראל, חווית הקנייה האולטימטיבית מחכה לכם בחנות הדגל של איב סן לורן במרכז תל אביב, איב סאן לורן כיכר המדינה, יצירת מופת אדריכלית של עיצוב ישראלי. המגוון הרחב של מוצרי היוקרה של איב סאן לורן בטוח יציע לכם בילוי טוב עם יקיריכם בביקורכם הבא. מוצרי יוקרה בישראל, נכון שאפשר למצוא כאן כמעט הכל – מאופנה ועד יופי ועד אוכל מעולה. אבל מובן מאליו שבמדינה שלנו יש את האנשים הכי מסוגננים בעולם. היה הראשון לחוות את הבית החדש של YSL על ידי ביקור באתר האינטרנט של איב סאן לורן, לטבול את עצמך ביקום שובה לב של עיצוב, אמנות ויוקרה. גלה את הבית והחנות החדשים של YSL.

 

קנו את קולקציית איב סן לורן בישראל

איב סן לורן הוא מותג יוקרה, שהוקם ב-1961. 7 שלבים לקנייה מאיב סן לורן בישראל – גישה בלעדית לאירועי המכירה המבוקשים ביותר, 7 סיבות לקנות באיב סן לורן – גישה בלעדית לאירועי המכירה המבוקשים ביותר, המיטב של YSL – גישה בלעדית לאירועי המכירות המבוקשים ביותר, השראה מצרפת – גישה בלעדית לאירוע המכירות המבוקש ביותר, איב סן לורן הוא אגדה. לא משנה אם אתה אישה או גבר, ילד או מבוגר, כולם יודעים מי זה YSL ומה הוא מייצג. עולם!

 

במשך מאות שנים, בית סן לורן היה בחזית עולם האופנה.

אופנה, אמנות ותרבות, לבית סן לורן יש היסטוריה ארוכה בעולם האופנה, האמנות והתרבות. מוזיאון איב סן לורן מציג אוסף של פריטים נדירים וייחודיים המציעים הצצה לעולם של המותג הצרפתי האייקוני הזה. התפעל מהתכשיטים המדהימים שלבשה המוזה המפורסמת של YSL, מרלן דיטריך, או חקור מבחר נדיר של פריטי וינטג' מרחבי העולם. המוזיאון הראשון בעולם, מוזיאון איב סן לורן, שפתח את שעריו במרקש ב-2015, הוא המוזיאון הראשון בעולם המוקדש לזכרו של המעצב הדגול הזה. הוא מספר את סיפור מסעו בהיסטוריה התרבותית והגיאוגרפית של מרוקו. המוזיאון שוכן בארמון לשעבר שנבנה על ידי איב סן לורן בעצמו. העיצוב של המוזיאון הזה מתחיל בשנות ה-30 והוא נבנה על ידי איב סן לורן עצמו. בניין ייחודי זה, שנחנך בשנת 2015, הפך לחלל מרתק לתערוכות ותערוכות מתחלפות. מוזיאון איב סן לורן מרקש הוא גם ביתו של גן מדהים אשר שוחזר מגן שראה איב סן לורן במהלך שהותו במלון לה מאמוניה כחלק מהמסע שלו ברחבי מרוקו. עיצוב ודקורציה מודרניים הופכים את המוזיאון הזה לאטרקציה אמיתית לחובבי תרבות. איב סאן לורן סניפים? קרא מטה

 

גלה את איב סן לורן האגדי

מוזיאון איב סן לורן הוא מוסד המספר את סיפורו של מעצב האופנה האניגמטי וחייו, מילדותו במרקש ועד לקריירה המפוארת שלו בפריז. רטרוספקטיבה של אחת הדמויות האייקוניות ביותר של האופנה של המאה ה-20, כמייסד האופנה העילית, איב סן לורן היה איש חזון אמיתי של אופנה. מופע רטרוספקטיבי זה מספר את סיפורו של הסמל הזה דרך כמה מהמראות והחלקים האייקוניים ביותר שלו. דגשים במוזיאון, מוזיאון זה הוגדר על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית והוא אחד המוזיאונים הראשונים שנפתחו במרוקו. הוא נוצר על מנת לשמר ולשתף עם העולם את המורשת היצירתית והחפצים האישיים של איב סן לורן.

 

סופר פארם איב סאן לורן

איב סן לורן פתחה את הסניפים שלה בערים שונות ברחבי העולם. החברה יצרה חוויה ייחודית ללקוחותיהם על ידי התמקדות באווירה של החנות ובעיצוב הפנים הייחודי. הסופר פארם של איב סן לורן הוא בית מרקחת שמוכר לא רק מוצרי טיפוח אלא גם פריטי לייף סטייל כמו ניחוחות, ביגוד ותכשיטים. יש להם אפילו קו איפור משלהם שנקרא "YSL Beauty Effects". סניפי איב סן לורן נועדו להציע ללקוחות חווית קנייה בלעדית בנוסף למתן שירותי טיפוח יופי מקצועיים. כל זה נלקח בחשבון כדי שהלקוח יוכל לחוות אווירת קניות יוקרתית מבלי להוציא יותר מדי כסף. לסופר פארם איב סן לורן יש סניפים בכל רחבי העולם. עם סניפים בכל עיר גדולה בעולם, החברה הזו הופכת במהירות למותג עולמי. עם ההתרחבות האחרונה של YSL, נוצר צורך בשיווק תוכן שיהיה עקבי בכל החנויות והסניפים. אז כדי להשיג זאת, הם הביאו עוזר כתיבה בינה מלאכותית כדי ליצור תוכן עבור המיקומים החדשים שלהם בקנה מידה. איב סן לורן מצא הצלחה עם חנויות הסופר פארם שלה המציעות שירות מותאם ומוצרים באיכות גבוהה מאמני איפור מקצועיים ועד מומחים לטיפול בעור. בעזרת עוזר כתיבה בינה מלאכותית, אנשי המקצוע הללו יכולים כעת ליצור תוכן עבור המיקומים החדשים שלהם בקנה מידה גדול מבלי לעזוב את העבודה או לדאוג להיתקע בחסימה של כותבים כאשר הם מנסים להעלות רעיונות לפוסטים בבלוג. איב סן לורן הוא בית אופנה אייקוני שהוקם על ידי איב סן לורן בשנת 1961. יש לו סימנים מסחריים מפורסמים רבים כמו ה-"YSL", קולקציית "Rive Gauche" והמטען האייקוני שלהם עם פסים שחורים ובז'. הסופר פארם נוצר במקור כשירות קונסיירז' ללקוחות YSL. הוא הוצג לראשונה בשנת 2001 ומספק שירותים הקשורים למטרות בריאות, יופי, כושר ודיאטה. הסופר פארם מעניק ייעוץ לטיפולים מרופאים מכל העולם וכן התייעצות עם מומחים בכל דבר, החל מתסרוקות ועד טרנדים אופנתיים. זה לא מיועד רק לאנשים שמחפשים ייעוץ רפואי, אלא גם למי שרוצה לדעת יותר על מגמות בריאות ויופי או שסתם זקוקים לקצת השראה כיצד להישאר בכושר או בריא באמצעות דיאטה. אפריל איב סאן לורן.

 

 

  • אפריל איב סן לורן, המוזה המזוהה עם המעצב האייקוני מאז שנותיו הראשונות.

  • קו גברים איב סאן לורן של בושם לגבר ובגדים של איב סן לורן של המעצב.

  • חלון ראווה ראשון של מותג YSL בישראל, אפריל 2016

  • חנות YSL הראשונה שנפתחה במזרח התיכון

  • בושם Les Essentiels d'Après Sabbat של איב סן לורן

  • תיקי נשים של איב סן לורן

  • איב סן לורן ישראל הוא קולקציה עכשווית המכסה את אופיו המותג מראשיתו ועד היום.

  • בבוטיקים שלה, אתה יכול לחקור את האוספים העדכניים ביותר ולמצוא יצירות אייקוניות של בית איב סן לורן.

  • אפריל הוא זמן אלגנטי ללבוש את איב סן לורן שלך עם שמלות וחולצות שמתאימות בצורה מושלמת לטרנדים של האביב.

  • הבשמים של בית איב סן לורן הם ניחוחות נועזים עמידים לאורך זמן המציעים חוויה מרעננת לאורך כל היום שלך.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x