לואי ויטון תיקים

תיק לואי ויטון הטוב ביותר לשימוש יומיומי 

כאשר אתה חושב על תיקי יוקרה, אני בטוח שאחד הדברים הראשונים שי עלו על הדעת שלך יהיה בהחלט לואי ויטון. אני צודק .
ובכן, אין ספק בכך, אפילו פורבס הכיר לואי ויטון להיות מותג היוקרה היקר ביותר בעולם עם סלבריטאים, מודלים זוהרים ושמות מובילים בתעשיית האופנה כלקוחות הנאמנים שלה כמו קים קרדשיאן, ריהאנה, נעמי קמפבל, ואפילו קוקו שאנל.
עכשיו, אתה בטח תוהה למה אתה צריך להוציא סכום נכבד רק עבור שקית כאשר למעשה יש אלפי תיקים שם בחוץ שלא עולים זרוע ורגל. תסמכי עליי. יש הרבה סיבות טובות למה אתה צריך להיות הבעלים של תיק לואי ויטון. קודם כל, האיכות שלה היא פשוט מדהימה; למעשה, העור שלו ייראה טוב יותר לאורך השנים. זה יכול להיות ההשקעה הגדולה ביותר בחייך.
והכי מכל, זה תוכנן להיות מאוד מועיל להרפתקאות היומיום שלך. אז אם אתה רוצה לקבל את תיק היוקרה הראשון שלך אי פעם ואתה תוהה איזה הוא תיק לואי ויטון הטוב ביותר לשימוש יומיומי, אז בבקשה להמשיך לקרוא למטה. שים לב כי לואי ויטון הפיק הרבה תיקים  כבר עם עיצובים וסגנונות שונים, כך בחירת אחד עשוי לקבל קצת מכריע. אני מקווה שמאמר זה יקל עליך על הקניות.
לחץ כדי להציג ניווט פוסט[להסתיר]
• תיק לואי ויטון הטוב ביותר לשימוש יומיומי: הנמכרים ביותר בשוק
o
 #1. לואי ויטון מונוגרמה בד חינני – בחירת העורך
 #2. לואי ויטון מונוגרמה בד מיני פוצ'טה אקססורים – רץ למעלה
 #3. לואי ויטון מונוגרמה שקית מפתח בד – בחירה בתקציב נמוך
 #4. לואי ויטון מונוגרמה Macassar – בחירת פרימיום
 #5. לואי ויטון פאלם ספרינגס מיני תרמיל – התיק הטוב ביותר למטיילים
• הטוב ביותר לואי ויטון תיק לשימוש יומיומי לקנות מדריך
• מסקנה
תיק לואי ויטון הטוב ביותר לשימוש יומיומי: הנמכרים ביותר בשוק
#1 . לואי ויטון מונוגרמה בד חינני – בחירת העורך

התיק הזה לא ייקרא "חינני" רק לחינם. קודם כל, זה מגיע בעיצוב מינימלי אך קלאסי שיכול לגרום לתצוגה הכללית שלך להיראות יוקרתי גם אם אתה רק לובש חולצת טריקו בסיסית וג'ינס. תיק זה יכול להבטיח לחלוטין כי אתה תמיד נראה מדהים ומושך את העין.
אבל זה לא נגמר כאן. יש יותר ממה שנראה לעין! זה לא האהוב על כולם רק בגלל המראה המדהים שלה, אבל בגלל איך זה יכול להיות מאוד מועיל לפעילות היומיומית שלך. למשל, זה תוכנן להיות קל מספיק, כך שזה לא ירגיש כמו נטל לשאת מסביב, מה שהופך אותו מושלם עבור נשים כי הם תמיד בדרך.
בנוסף לכך, הוא עשוי מ-100% עור אמיתי, כך שתוכל להיות בטוח שהוא עמיד מספיק כדי לעמוד בפני נזקים; למעשה, הוא אפילו תוכנן להיות עמיד במים. תיק זה יאפשר לך גם להביא את כל הדברים החיוניים שאתה צריך ליום מאז יש לו תא מרווח. כמו כן, אין צורך שתדאג שהידיים שלך עלולות להיפגע מ נשיאת תיק כבד, הודות לידית השטוחה של התיק.
מקצוענים
• הוא כולל בד מצופה כותנה המעניק לתיק מראה מפואר ואלגנטי
• הידית עשויה מעור מעוטר במסמרות פליז זהובות
• יש לו פנים גדול מרווח מספיק כדי להתאים את כל מה שאתה צריך ליום
• הוא תוכנן להיות חסון ולהימשך זמן רב
• יש לו סגירה מגנטית בנויה היטב כדי לשמור על הדברים מאובטחים.
האסירים
• אין לו בעיות שליליות.
#2 . לואי ויטון מונוגרמה בד מיני פוצ'טה אקססורים – רץ למעלה

עכשיו מה דעתך על ימים כאשר אתה לא רוצה לתסת תיק ענק סביב איתך? ובכן, זה בסדר גמור, לכולנו יש את הימים העצלים שלנו שכל מה שאנחנו צריכים זה אביזרים מיני פוצ'טה מרגשים וקומפקטיים בבד מונוגרמה.
זוהי דרך מהנה בהחלט בשבילך להביא את היסודות שלך; זה יכול להתאים באופן מושלם את היסודות היומיומיים שלך כמו האיפור שלך, מפתחות, וכסף. אבל מה שנהדרת הוא שאתה יכול פשוט במהירות לצרף אותו לתוך התיקים שלך מדי, כך שאתה יכול להמשיך בכל עת. זה הולך להיות דרך הכיתה בשבילך לארגן תיקים לואי ויטון הגדולות שלך כפי שהוא יכול להיות הבית הטוב ביותר עבור כרטיסי האשראי התועים שלך או אוזניות סבוכות.
אני בטוח שאתה יכול אפילו להביא את זה לטיול הבא שלך לאגם. אם כבר מדברים על אגם, ייתכן שתרצה גם לקרוא את המאמר שלי הקיאקים האגם הטוב ביותר – ראה מה חם על 2020!
מקצוענים
• זה מגיע בעיצוב אטרקטיבי
• זה יכול להתאים לכל הצרכים הבסיסיים שלך
• זה מגיע עם קליפ מתכתי אז אתה לוקח את זה איתך לכל מקום שאתה הולך בלי הסיכון של לעזוב אותו
• אתה יכול לחבר אותו לתוך תיקים לואי ויטון הגדולות שלך לנוחות רבה יותר.
האסירים
• חלק מהמשתמשים רוצים שהשרשרת ארוכה מספיק כדי שניתן יהיה לשאת אותה סביב הכתף.
#3 . לואי ויטון מונוגרמה שקית מפתח בד – בחירה בתקציב נמוך
הנה עוד מבחר נהדר של תיק יומיומי קומפקטי שאתה יכול לסמוך עליו. למרות שזה עשוי להיות קטן יותר מאשר הקודם, הגודל הזעיר ועיצוב מדהים של שקית זו יוודא תוכל להביא איתך את כל הצרכים הבסיסיים שלך ליום ללא כל טרחה.
במקור, שקית מפתח זו תוכננה להיות מחוברת תיקים לואי ויטון בגודל גדול שלך. ובכן, אתה יכול לראות את זה בבירור על וו D-טבעת שניתן למצוא מחובר על כיס זה דרך שרשרת. אבל זה לא אומר שאתה כבר לא יכול ללבוש את התיק הזה לבד.
אני בטוח שתהיה את העיצוב הקומפקטי שלה כפי שהוא מתאים בנוחות לכף היד שלך. זהו התיק המושלם לצרכים היומיומיים שלך כמו הטלפון שלך, איפור, וכו '; היו סמוכים ובטוחים שמה שבתוך הכיס לא יינזק בקלות, שכן פנים השקית עשוי מבד כותנה רך.
אבל מה שאפילו נהדר הוא שאתה יכול לבחור בין שלושה עיצובים זמינים, יש בד Azur Damier, בד Ebene Damier, בד מונוגרמה; כל אחד נוצר כדי להיראות אטרקטיבי וחסון לחלוטין באותו הזמן.
מקצוענים
• הוא מגיע עם עיצוב קומפקטי אך קל מספיק כדי להסתובב
• הוא כולל סגירת רוכסן עיצוב ארגונומי
• אתה יכול גם לצרף אותו לתוך תיקים לואי ויטון האחרות שלך.
האסירים
• לקוחות מסוימים מוצאים את גודלו להיות קטן מדי.
#4 . לואי ויטון מונוגרמה Macassar – בחירת פרימיום

אתה כבר לא צריך להוריד בדרגה לתוך תיק שליח מרופד צנוע רק כדי לשאת סביב המחשב הנייד שלך. אם אתה כבר עייף של אותם ישן, תיקים מחשב נייד משעמם צריך מלוטש, תיק מחשב נייד מסוגנן לעבודה, אז לואי ויטון מונוגרמה Macassar יש לך מכוסה.
מחשב נישא עמיד זה הוא דרך מאובטחת עבורך להביא את המחשב הנישא שלך, כמו גם מסמכים חשובים אחרים, לכל מקום שאליו אתה הולך. בנוסף לתא הראשי שלה, תיק זה מגיע גם עם שרוול נפרד שיתאים באופן מושלם לטאבלט שלך, כמו גם כיס שטוח פנימי שהוא אחסון אידיאלי עבור המסמכים החשובים שלך.
אבל מה שאני אוהב בתיק הזה הוא שזה סופר קל לנשיאה. רצועת הכתף שלה עשויה מעור וזה יכול בקלות להיות מותאם כך שזה יתאים לדרישות שלך. וגם כדי להפוך אותו אפילו יותר נוח לשימוש, כרית כתף שגם נוספה לרצועת התיק; זה מוודא כי הכתפיים שלך לעולם לא יהיה בכאב מייסר בזמן שאתה לובש את התיק.
למרות תיק זה כבר מכוסה לואי ויטון לוגו, העיצוב שלה עדיין יתאים שני המינים ומתאים לעולם התאגידי.
מקצוענים
• אתה יכול להתאים בנוחות את ידית העור לטעמתך
• זה חזק מספיק כדי לשרוד בלאי יומי
• הוא כולל מנעול, כך שתהיה בטוח שכל הפריטים שלך מאובטחים
• הוא מגיע עם מספר כיסים פנימיים, כך שתוכל לארגן כראוי את כל הדברים שלך.
האסירים
• לא דווח על בעיות שליליות ממשתמשיה.
#5 . לואי ויטון פאלם ספרינגס מיני תרמיל – התיק הטוב ביותר למטיילים

תרמיל זה לא רק נראה טוב, אלא גם תיק שימושי כי הוא מושלם לשימוש יומיומי, במיוחד כאשר אתה נוסע. זה עושה נשיאת כל היסודות שלך הרבה יותר קל ונוח מאשר נשיאתם בסוגים אחרים של תיק.
בכל פעם שאתה משלים את זה עם תוכנית התנועה הקדחתנית שלך ומוות מוצא את עצמך רץ לתפוס רכבת או אוטובוס ליעד הבא שלך, אני בטוח שתשמח שאתה נושא את תיק הגב המיני הזה כפי שהוא יאפשר לך לנוע הרבה יותר מהר. בנוסף, זה ישמור על הידיים שלך חופשיות, תוכל לשלם על דברים כמו כרטיסי אוטובוס, הרבה יותר קל.
בנוסף לכך, תוכל לשאת את הדברים שלך בתיק הגב שלך לתקופה ארוכה הרבה יותר של זמן מבלי לחוות כל אי נוחות. תרמיל זה לשים פחות מתח על הגוף שלך מאז המשקל שלה לא רק יהיה מושך צד אחד של הגוף שלך; המשקל יחולק באופן שווה בכתפיים שלך. הם השתמשו בחומר לקצץ עור עגל רך עבור הגב של התיק והם אפילו הוסיפו שכבת קצף כדי לוודא הגב שלך לא ירגיש כל כאב או לשרוף תחושה בכל פעם שאתה נושא אותו. זה גם באמת עוזר כי רצועת העור של התיק יכול להיות מותאם באופן מלא לטעמי.
ובכן, הכל הודות למעצב שלה ניקולס Ghesquière, הוא וידא כי התיק הזה יהיה המדינה-of-the-art ו שופע באלגנטיות.
מקצוענים
• זה נוח לסחוב גם במשך שעות
• רצועות העור מרופדות ותואמות בקלות
• אתה יכול לבחור לשאת אותו ביד אם אתה רוצה, הודות הידית העליונה הגדולה שלה
• התא הראשי מרווח מספיק עבור המצרכים החיוניים שלך.
האסירים
• יש רק כמה כיסים אז זה יכול להיות קצת קשה לארגן את הדברים שלך.
הטוב ביותר לואי ויטון תיק לשימוש יומיומי לקנות מדריך

אז מה הופך תיק לתיק יומיומי טוב? ובכן, זו שאלה קלה. זה לא שאתה שואל האם דגים יכולים לראות בחושך,אבל רגע, נכון?
בכל מקרה, בחזרה לנושא, יש רק גורמים שונים שאתה צריך לשקול על מנת למצוא את התיק המושלם כי יהיה מסוגל להדביק את הפעילויות היומיומיות שלך. הנה כמה מזה:
• 1. גודל. הגודל של התיק צריך להיות הדבר הראשון שאתה צריך לבדוק. אתה צריך לוודא שזה מרווח מספיק כדי להתאים את כל הדברים החשובים שאתה צריך להביא איתך ליום כמו הארנק שלך, טלפון נייד, מתכנן, איפור, וכו '. אם אתה אדם שנוטה לשאת מספר פריטים מדי יום, אז אולי כדאי לך לשקול תיק יד.
• 2. חומר. ודא כי החומר של התיק עמיד מספיק כדי לסבול את השימוש היומי. למרבה המזל, תיקי גב לואי ויטון עשויים עור באיכות גבוהה שהוא הבחירה הטובה ביותר של חומר עבור תיק יומיומי. עור הוא לא רק עמיד בלאי, אלא גם נראה אלגנטי ומסוגנן.
• 3. צורה. זהו גורם חשוב נוסף שעליך להתעלם ממנו. אתה עלול למצוא תיק הקונה רפוי להיות מסוגנן, אבל זה לא מעשי עבור מדי יום כפי שקשה לשמור על הדברים שלך מאורגן ולהגיע לדברים שלך בפנים. ודא שצורת התיק שלך תעשה את הדברים נוחים לך. זה יהיה גם נהדר אם זה מגיע עם מספר כיסים פנימיים.
• 4. פונקציונליות. התיק שלך צריך לא רק להיראות טוב, אבל זה גם צריך להיות נוח לשאת את הרצועות צריך להיות קל להחזיק. אני מאוד ממליץ על תיקי לואי ויטון לגבר כי מגיעים עם רצועות מתכוונן באופן מלא, כך שאתה יכול להתאים אישית את אורכו להעדפות שלך.
כמו כן, אתה צריך להיות ממש זהיר כמו שיש הרבה תיקי צד לואי ויטון מזויפות נמכרים בשוק מדי, לוודא שאתה איך לזהות אחד.

מסקנה על לואי ויטון תיקים

לואי ויטון אכן נתן לעולם הרבה תיקים איקוניים. למרות שתיקים אלה מגיעים עם תג מחיר יקר ואתה עלול להיות מסויג לקנות אחד, תמיד לזכור שזה הולך להיות השקעה טובה. התיקים שהם מייצרים לא רק נראות טוב ואופנתיות, אלא גם מגיעות עם פונקציונליות ועמידות מרשימות שימשך זמן רב; לגמרי שווה את המחיר.
אני חייב לומר, כל חובב תיק בהחלט ראוי לקלקל עם לפחות אחת מיצירות המופת האלה. איך אצלך? איזה מהם אתה חושב הוא תיק לואי ויטון הטוב ביותר לשימוש יומיומי? מה אתה חושב יהיה הכי נוח לפעילויות היום-יום שלך? תודיע לי בסעיף תגובה להלן, אני אשמח לשמוע ממך.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x