נעל לואי ויטון

חמשת נעלי לואי ויטון המובילות בכל הזמנים 

לואי ויטון ידוע ברחבי העולם עבור תיקי־יד בלעדיים שלה, אבל החברה יש גם מספר אוספי נעליים פופולריים מאוד. נעלי הספורט של המותג הפכו מבוקשים במיוחד בשנים האחרונות בשל השפעה סלבריטי וכוכבים ספורט לואי ויטון . תמיכה של סלב או לא, נעלי הספורט של המותג מלאות בסגנון עשויות מחומרים באיכות מעולה – הן תערובת ללא מאמץ של אופנה ותפקוד. הנה חמישה מהסניקרס המובילות של לואי ויטון ששוחררו אי פעם.
נעלי ספורט טריז מילניום של נשים – $920

אחד הסגנון הפופולרי ביותר של נעלי ספורט אופנה גבוהה של נשים הוא הטריז, המשלב עקב פלטפורמה עם המראה של נעל נעלי ספורט. נעלי המילניום וודג' של לואי ויטון מבצעות ללא רבב את הסגנון ונראה מדהים עם כמעט כל סוג של הרכב מזדמן. לא הרבה נעלי ספורט יכול להיראות מדהים יחד עם שמלת מיני או מכנסיים קצרים, אבל אלה בהחלט יכולים.
פרטים מפוארים כוללים קישוטים בהשרל זהב וכובעי זהב בסוף השרוכים. למעט מבטאים אלה, נעלי הסניקרס שחורות לחלוטין מהבלוסה ועד בפנים. נעלי ה-Millenium Wedge כוללות עור זמש עם מוטיב מונוגרמה של לואי ויטון המשולב בכל רחבי המלון. על העקב של הנעל היא סדרה של מונוגרם LV מונוסטי, אשר מוסיף לסגנון הדיסקרטי שלה. הנעליים האלה לא רק אופנתיות בצורה עילאית, הן גם כנראה נוחות.
בהתחשב בכמה סלבריטאים נראו משוטטים בעיר בהם, הנעליים בטח קלות על הרגליים. טווח המחירים של נעלי ספורט אלה עושה אותם די בלעדי, אבל מי יכול להרשות לעצמו אותם יגלה כי הם עושים תוספת מלתחה תכליתית באופן מפתיע. נעלי ההתעמלות מילניום וודג' מתאימות גם הן ללבישה בכל עונות השנה.
נעלי ספורט של גברים מגפיים – $800

אחת הנעליים המזדמן ביותר לואיס Vuttion המבוקש הוא נעל נעלי הנוסע. זה נעשה במספר צבעים, אבל ללא ספק את ההתלפחות החלקה ביותר של העיצוב הוא זה שלבוש בכל שחור. גרסה מסוימת זו של הנעל נוטף בסגנון ויש לו את העין לתפוס פרטים שעושים את זה חובה עבור החבר 'ה אשר לתוך אופנה באיכות גבוהה.
זהו גם נעלי לואי ויטון האידיאלי עבור האיש שרוצה זוג בעיטות הנושאות את הלוגו של המותג, אבל לא רוצה אותם בצבע חום קלאסי. עור מט שחור של הנעל הזאת יש LV קלאסי Monogram ליקוי חמה מוטיב בד כרוך סביב הקרסול ואת העקב. יש לו ערעור שהוא קצת רטרו, הרבה כיף, ואופנה גמישה להפליא חכם.
נעל נעלי הנוסעים היא גם די נוחה ואידיאלית עבור כל היום ללבוש – זו הסיבה שהוא נצפה להיות משוחק על ידי סלבס בקונצרטים מוסיקה, כמו גם על אופנה יומיומית קדימה גברים החוצה ועל. נעלי ספורט אלה כוללות רצועת סקוטש עם הבליטה, מפלס זיכרון לנוחות, ובטנה טכנית המספקת התאמה נוחה. ניתן לקנות את הנעל בסגנון גבוה בבוטיקים LV או בחנות המקוונת הרשמית של המותג.
נעלים של גברים נעלי ספורט מגפיים – $940

מה שהכי מסקרן במגף נעלי ספורט של אור הרחוב הוא כמה הוא סוטה מאיך נראים נעלי לואי ויטון טיפוסיות. בדרך כלל, הם שילוב של אופנה באיכות גבוהה עם כמה שלל athleisure נזרק פנימה, אבל אלה בעיקר נראים כמו נעל כדורסל עם חיצוני פרימיום. זה נעלי ספורט לבחור אם אתה אדם שמעריך נעליים איכותיות ואתה רוצה ספורט אופנת יוקרה, אבל אתה יותר לתוך נעלי ספורט בסגנון כדורסל מאשר אלה פרופיל נמוך.
הנעל קוראת לעצמה "נעל נעלי ספורט", אבל רוב מי שמסתכל עליה יחשוב מיד על נעל כדורסל. הוא זמין בגוון כחול מלא חיים הנקרא Outremer, כמו גם רוז' אדומה נועזת, וכל אחד מהם נראה אטרקטיבי באותה מידה. אין לוגו לואי ויטון על הנעל מלבד צלחת קטנה עם אותיות כסף בהור על הלשון, אבל חלקים גדולים של נעלי הספורט מכוסים במוטיב הקלאסי של המותג בדק. כל אחד מהעיצוב כולל שרוכים צבעוניים מתואמים, סוליה לבנה וגימור שחור מעל הסוליה. בעיטות אלה ניתן למצוא באינטרנט בחנויות נבחרות לואי ויטון.
נעלי ספורט פרונטרו לנשים – $625

נעלי ההתעמלות Frontrow לנשים מושלמות לנשים שרוצות נעל עם מראה ספורטיבי שיש בו פרטים עדינים. במקום להיות מכוסה בלוגו לואי ויטון, נעל זו יש צלחת זהב עם שם המותג על outsole. נעלי הספורט יש פרופיל אופנתי עם עור באיכות גבוהה מובוקע ועיצוב נקי. בסך הכל, זה ספין מצוין על נעל הטניס הקלאסית ייראה מדהים עם כל דבר, החל חותלות כדי חוטי athleisure.
נעלי ספורט זו זמינה בלבן עם סוליה לבנה או גוון שחור עמוק הנקרא Noir. האחרון נראה מרשים במיוחד ומדגיש את המפרט של הנעל אפילו יותר מאשר הגרסה הלבנה. יש לו שרוכים אחוריים וסוה לבנה עם אותה צלחת שם זהב על נעלי פרונטרו הלבנות. ניתן למצוא את הנעליים בבוטיקים נבחרים לואי ויטון זמינים גם לרכישה באינטרנט.
נעלי ספורט פרונטרו לגברים – $595

הסניקרס האלה הופיעו לראשונה ב-2015 והפכה ללהיט. הוא זמין במספר איטרציות וצבעים שונים, אבל אחד המבוקשים ביותר הוא הדפס עור חום קלאסי שמציעות את מונוגרמה לואי ויטון. גרסת הגברים של עיצוב זה יש קצה גברי יותר והוא אמור להיות ליווי אופנתי ללבוש מזדמנים החל ג'ינס וחולצות חולצות צווארון ומכנסיים קצרים.
מה מרענן בנעל הוא שזה נראה טוב על כל הגברים, לא רק על אלה שלובשים סקיני ג'ינס ולבוש היפסטר. איטרציה סרוגה של נעלי Frontrow הוא במיוחד מושך את העין, תכליתי, והוא נינוח מספיק כדי לזווג עם ללבוש athleisure באיכות גבוהה – בכמעט $600, ספק אם בחורים רבים היו לובשים אלה נעלי לואי ויטון עם ציוד תקציב נמוך.

לצפיה בארנקים של לואי ויטון לחץ כאן

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x