תיק לואי ויטון לגבר

תיקי גב לגברים של לואי ויטון הטובים ביותר 

 

קניית תיק לואי ויטון יוקרתי היא ללא ספק אחד ההישגים האופנה המרגשים ביותר. תיקי לואי ויטון לנשים הם בד"כ המוכרים יותר, אך יש לא מעט דגמים מיוחדים לגברים. מלבד היותו מסוגנן במיוחד, תיקי־יד יוקרה הם גם חזקים ועמידים ישרתו אותך במשך שנים לפני תחילת להראות סימנים של ישנה. שקיות אלה נועדו גם לספק מקום הולם ולשפר את קלות האריזה של הדברים שלך. מאז הקמתו לואי ויטון כבר שחקן מפתח בסצנת תרמילי יוקרה. ענקית האופנה הצרפתית פרסמה מספר תרמילים מקסימים לגברים שהתקבלו די טוב בחלקים שונים של העולם. בעוד רוב תרמילי לואי ויטון גברים היו יצירות מופת יוצאות דופן, כמה התעלו על האחרים במונחים של סגנון, איכות ופופולריות בשוק.

להלן כמה מן הטובים ביותר של לואי ויטון תיקי גב לגברים:

לואי ויטון מייקל
התרמיל LV Michael Backpack הוא תיק גב מעוצב במיוחד המגלם יופי ופונקציונליות המחוברים לתוך תרמיל גב יחיד. תיק הגב המסוגנן עשוי מבד הציור האפור הייחודי של דמיאר, חתימת לואי ויטון. התיק בנוי לנוחות וכולל עיטור עור חלק בצבע שחור כדי להבטיח זאת. זה תיק מעשי עם כמה תכונות מגניבות. בחזיתו שני תאים עם רוכסן המאפשרים לך לשמור בבטחה את הפריטים שלך שאולי תזדקקו להם במהלך הנסיעה. יש גם כיס רוכסן קדמי מסוגנן. הרצועות מתכווננות נועדו להקל ונוחות לנשיאה והן עשויות מניילון איכותי. אבטחה היא תכונה נוספת של תרמיל הגב שעושה אותו מוצר ללא דופי. זהו תיק רוכסן כפול, תכונה שמגנה על הפריטים שלך ומכפילה את הנוחות. החדר כולל גם טבעת D עבור מפתחות גזיר.
עטיפת הרסיס המלוטש המקיף את הרוכסן משפרת עוד יותר את יופיו של תיק הגב לגברים. כאשר נפתח, הוא חושף פנים בד שחור מסוגנן ועמיד כי הוא להשלים עם כיס. ומזכיר מאוד גם את סגנונו של צעיף לואי ויטון תרמיל הגב לגבר הרב-תכליתי הוא יצירה רב-תכליתית שניתן להשתמש בה הן עבור עסקים והן עבור פנאי. תרמיל הגב בנוי לנוחות, סגנון ועמידות והוא קל להפליא. בין אם אתה צריך לשאת מחשב נייד, ספרים או כל יסודות אחרים, זה בהחלט תרמיל לשקול.
לואי ויטון כריסטופר PM
כריסטופר PM מלואי ויטון היא אופציה פופולרית עבור רבים. התרמיל תוכנן לגברים בדרך עם תחושה מעולה של סגנון. זהו תיק רב-תכליתי ביותר שניתן לשאת לכל אירוע. בין אם אתה נוסע להנאתך או בדרך לפגישת עסקים רצינית, כריסטופר בטוח יעמוד בדרישות שלך. תיק הגב המסוגנן מעודן באופן ייחודי וכולל שפע של תכונות מעשיות. הוא בנוי למעשה לשימוש יומיומי והוא עשוי מחומר איכותי לא רק כדי להבטיח את האופנתיות, אלא גם כדי להבטיח עמידות. צורתו המודרנית והמלוטשת הופכת אותו לבלט מתרמילים אחרים, מה שהופך אותו לתרמיל האידיאלי להדגשת טעמכם.
הוא כולל חתיכות בגוון כסף וקישוט עור פרה. חלל הפנים המרווח תוכנן במיוחד כדי לאפשר לך להתאים בנוחות את הפריטים שלך, בעוד הכיסים הצדדיים הגדולים עם רוכסן מספקים לך אחסון בטוח למסמכים העדינים שלך. התרמיל זמין גם במגוון צבעים, החל מכחול ועד נואר ועד חום ערמוני דרך אדום וחאקי בין היתר. ההדפסים שלו הם עור אפינפרין, מונוגרמה קלאסית, Macassar וגרפיט דמייר.

לואי ויטון פאלק לגבר

איכות החומר המשמש בייצור של Palk הוא יוצא דופן. התיק משלב את המגע הייחודי המסורתי של לואי ויטון עם צורה מודרנית מלוטשת עבור תרמיל מדהים. זוהי יצירה מעודנת היטב שנראית מדהים לכל אירוע. זהו האביזר המושלם בהתחשב השימושים המגוונים שלה. ה-Palk יתאים לצרכים שלכם הן עבור נסיעות עסקים והן עבור טיולי פנאי. אתה גם עשוי להתאהב ברמת הנוחות תרמיל זה מספק. רצועותיו עשויות חומר רך חזק אם כי. הם גם מתכווננים כדי לאפשר לעונד להתאים אותו לגודל נוח להעדפות שלהם.
הפנים של לואי ויטון מסודר בצורה מסודרת עם תאים מאורגנים היטב עבור אריזה קלה. זה גם די מרווח כדי לאפשר לך לשמור הרבה פריטים מבלי למתוח אותו. בד המונוגרמה הקלאסי משמש בצד החיצוני של תיק הגב. הוא עשוי מחיתוך עור פרה שחור וחומרה מתכתית כסופה באיכות גבוהה. כדי להגן על היסודות שלך, תרמיל הגב מגיע עם דש עור שיורד לתוך סגירת אבזם קלאסית. בטנת טקסטיל בצבע בוהרונדי רכה משמשת עבור הפנים של תרמיל גב מדהים זה. יש תא מחשב נייד מרופד בקצף. לכן אתה לא צריך לדאוג לגבי המצב של הפריטים העדינים שלך גם אם תרמיל צריך לקחת נפילה.

לואי ויטון פאלם אביב PM לגבר

אם אתם מחפשים תרמיל ספורטיבי ומפורט, אז LV פאלם אביב הוא בהחלט המוצר לחפש. זהו תרמיל גב קלאסי שתוכנן עבור סגנון ונוחות. זוהי יצירת מופת בסגנון עירוני שתשלים באלגנטיות את התלבושת שלך. בעודו משקיע את היופי של תרמיל הגב, לואי ויטון גם הבטיח פונקציונליות יוצאת דופן. אחת התכונות שהופך אותו מוצר אחד מסוגו הוא קל המשקל שלה. בד הבד הרך הרופף המשמש על החלק החיצוני שלו אחראי למשקל האור האופייני לו. כדי לשפר עוד יותר את היופי של החלק החיצוני, תרמיל הגב כולל קישוט עור עגל, כמו גם חומרה בגוון זהב כי דון זה. התרמיל כולל גם מושך רוכסן חרוט.
תכונות מעניינות אחרות של תרמיל הגב הן רצועות מתכווננות חסון. יש גם לולאת צעיף עור מחוברת אליו. נוחות היא גם תכונה ראויה לציון של מוצר זה. יש לו כיס חיצוני מרווח שעוזר לשמור על הפריטים שלך בטוחים וקלים לגישה. הפנים נועד לשמור על הדברים מאובטחים. הוא מרופד בבד ניילון עם כיס שטוח מחובר אליו.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x