תיק גב לואי ויטון

תיקי גב לואי ויטון נשים 2021

מותגים מסוימים פשוט מקרינים אמנות צרפתית דה ויוורה עם האלגנטיות הפנימית שלהם, תחושה של פירוט ועידון. אבל רחוק מלהיות מוזר ושמרני, הם ידעו איך להתפתח כדי להפוך למגינים של אומנות צרפתית savoir-faire.
מה שטוב הוא שהם גם לפקוח עין על העתיד כדי תמיד לספק לך את האוונגרד הטוב ביותר ופריטים מודרניים…
בדיוק כמו שהם תמיד עשו, לעתים קרובות מהמאהה-19 עד עכשיו. בין אלה מותגים צרפתיים מדהים, אני כאן לזמן לואי ויטון, גאון מוחלט של תעשיית האופנה הצרפתית מאז 1854.
היום, לואי ויטון מציע תצוגות אופנה כי הם על הקצה של משהו בהחלט עתידני ככל קלאסי לחלוטין. הקווים המנחים של המותג מעולם לא השתנו: לספק לנשים וגברים אופנה ואביזרים באיכות גבוהה להימשך וגורם לך לרצות לזרוק את כל המלתחה שלך רק כדי להפוך אותו מאה אחוז ויטון.
מודרניות כמו תמיד היה אבן פינה במשרד המעצבים של לואי ויטון ולהמשיך להיות ב-DNA שלהם מאוד היום, במיוחד עם הגעתם של המעצבים ניקולס Ghesquière ווירג'יל אבלו בראש הבריאה בהתאמה נשים וגברים יצירת.
ניקולס Ghesquière יש כיף ותרבות הפופ לקחת על ה-DNA ויטון כאשר אבלו חולל מהפכה מחלקת הגברים לואי ויטון עם חתיכות עירוניות מאוד גלם, רדיקלי. שניהם הביאו למסלול סוג חדש של שקית זה שמתאימה מאוד לנשים המודרניות: תיק הגב.
כמה נוח וחמודים השקיות הקטנות האלה שאתה יכול לשאת כל היום בלי לדאוג הרבה על זה, כי הם יוצאים דופן ושימושיים?
ובכן, תן לי להראות לך את תיקי הגב העליונים של לואי ויטון, כדי שתוכל להמשיך ולבחור את זה שידבק בך לשארית חייך!

תיק גב מונטסורי – תיק גב של לואי ויטון: פיסת השיק הזעירה
תיק הגב Montsouris של לואי ויטון כמו שאר תיקי הגב של לואי ויטון הוא מודל איקוני שיש לו היסטוריה ארוכה כבר. המראה הקלאסי מאוד רטרו שלה מעביר משהו מקסים מאוד וקל ללבוש כי בטוח יתאים לכל הנשים מחפש תיק גב נוחים ויוקרה.
אתה אולי לא יודע את זה, אבל Montsouris הוא פארק בפריז והתיק הזה הוא הזמנה ללכת לסיור סביב הפארק הזה, עם שום דבר לשאת בידיים שלך אבל הפרחים שאתה פשוט הרים או הילד שלך כפי שאתה נהנה קצת ירק בלב הבירה של סגנון … השתכנעת כבר?
תיק גב הגב הנוכחי של Montsouris הוא עדכון של הדגם ההיסטורי וכמובן יהיה לרצות אתכם עם המראה הנשי והמיוושן שלה. עור העור הטבעי שלה לקצץ, בד מצופה מונוגרמה וחומרת מתכת זהובה לצרוח מלאכה יוקרתית ו להפוך את המראה high-end מאוד של תיק גב Montsouris. רצועות כתף עור מתכוונן הם ההפרה הנוחה של תיק גב זה מחשבה דק מאוד לך להיות נוח ככל האפשר. יכול להשתלב מצוין עם ארנק של לואי ויטון.

הרבה כיסים קטנים מוחבאים מאחור ובתוך התיק של לואי ויטון. יצירת המופת של המונטסורי היא אבזם האבזם בחזית, המערבב עור בז' פשוט ובד מצופה מונוגרמה עם פרטים בצבע זהב.
התיק גב לואי ויטון מונטסורי הוא בבת אחת ליידי וחברה טובה של נערה צעירה. קלאסי ומעשי ככל שהוא אלגנטי ואופנתי, Montsouris עשוי צדדיות של סגנון ושימוש. בין אם אתם יוצאים לפיקניק בפארק או יוצאים לסידורים, המונטזורי ייקח אתכם לכל מקום שתחפשו או תרצו להיות עם סגנון, נוחות וכל מה שאתם צריכים בלבם, מוגנים היטב על ידי אבזם העור והאגם היקר של ביג'ו. לא משנה מה הסגנון שלך, אתה יכול להתאים Montsouris לכל המלתחה שלך ללא כל היסוס: בד מונוגרמה הוא כל כך טוב יודע ואופנתי, זה יתאים לך שמלה ורודה חיוורת כמו חליפת הגבר ותיק הלואי ויטון לגבר!

לואי ויטון בציר MONTSOURIS תיק גב סקירה
תרמיל קלפטון של לואי ויטון: תיק היד הרב-תכליתי ביותר אי פעם
הבעיה עם תרמילים היא שהם לוקחים אותך בחזרה שנות התיכון שלך ולא לרעיון של נשיות אופנתית וכריזמטית שמכירה את קלאסיקות האופנה שלה.
לואי ויטון באמת קיבל את זה והצליח – עם כל התרמילים שלו, אבל מעל לכל עם קלפטון – כדי שתשכחהכל על תרמיל בד העשרה ויש לך נראה נהדר ומתוחכם עם תיקי־יד יוקרתיים באיכות גבוהה . מה שמאוד נחמד בקלפטון הוא שלעיצוב שלה יש משהו צעיר כמו שהוא רציני ומעוצב עבור כל אישה להיראות אלגנטי להפליא.

תיק היד של קלפטון עשוי מבד עור דמקהייחודי , ששוב עם שוקולד ועור בצבע מוקה שיש לו משהו חם וצעיר להוסיף לעיצוב הכולל. רב-תכליתי, אתה יכול לבחור להשתמש רק את ידית המרפק או רצועות הכתף ללבוש את זה בכל דרך שאתה רוצה על פי האירוע ואת התלבושת שלך. עור מגורען לקצץ קרם או מגנוליה העליון הם מגע יוקרה ונשי כי העיצוב צריך להיות מקסים מאוד אלגנטי.

מה באמת לעשות את הסיום יוקרה תיק קלפטון הוא סגירת מנעול טאק במתכת זהבכי הוא באמת כמו חתיכת תכשיטים בליבה מאוד של העיצוב .
תרמיל קלפטון על ידי לואי ויטון יספק את כל הצרכים של הגברת האופנתית שלך כמו האחריות של האישה המודרנית שלך. די קטן אבל מעשי מאוד עם כיסים מוסתרים ועיצובשימושי, קלפטון הוא כמו חתיכת חתימה עם מנעול טאק בהשראת גזעי ויטון מורשת ככל מודרני מאוד לקחת על מה שקיות צריך לספק לנשים היום.
קל משקל, בהחלט אופנתי, תרמיל קלפטון יתאים מדי העבודה שלך בדיוק כמו גם תלבושות סוף השבוע הרומנטי שלך
… מה עוד היית צריך ?
לואי ויטון קלפטון תרמיל סקירה
תרמיל הירח של לואי ויטון: זה שיפורר את ליבך
נולד ב-2019 לאוסף השייט לשנת 2020 – קולקציה של גסקייר עם הרבה תרמילים! –, הירח LV הוא עדכון על תרמיל אלמה ויטון בצורת חצי ירח. תיק זה הוא עוד רטרו-פופ revisitation של ה-DNA לואי ויטון עם מגע שובב כי בטוח לתפוס את העין של האופנה שלך.
דרמטי, גרפי, נשי אבל גלם עם המראה השחור שלה בכל רחבי חומרה זהובה, תרמיל לואי ויטון הירח הוא עבור הנווד פאם פאטאל הפנימי שלך של גחמות הלילה לשגשג על העקומה של המרפק שלך או על הכתפיים שלך.
בד עור נוהר עם תכונת הלוגו LV Monogram Midnight ועיצוב חתימה חדש לגמרי שטבע ניקולס Ghesquière להפוך את המהות של תיק גב זה ירח. העור השחור המבריק מקבל עומק והקלה הודות לפרטים התבליטים.
"V" החדש – ב סוג מאוד 80s של גופן דברים מוזרים – הוא הרקע ענק "לואי ויטון" כתוב באותו גופן חדש ואת מונוגרמה חצות מצופה בד עור רגיל בחזרה להוסיף שוב לדרמה וכך מראה יוקרתי מאוד של
הירח. מנעול זהב על הרום עם LV האייקוני חרוט עליו הוא מגע הסיום מהדהד מנעולי zip בצבע זהב של החלק הקדמי ואת הכיסים הראשיים של התיק.

תיק גב לואי ויטון הירח הוא עיצוב קלאסי אך יוצא מן הכלל כי בטוח יהיה לך בקרוב מאוד להתאהב בו. תיק גב הגב של הירח הוא להרפתקנים של הלילה ולנשים עם מראה פאם פאטאל שלא חוששות ליפסטיק אדום, עקבים גבוהים וחליפות לנשים בסן-לורן. תיק הגב של הירח, הדרמטי, הגרפי והבירוק בו זמנית, הוא באיכות גבוהה טהורה המגלמת עור עור עם תסרוקת.

לואי ויטון תיק גב
תיק לוקם של לואי ויטון: האביזר הטוב ביותר של האישה העובדת
שמעו, שמעו את כל הבנות עובדות בסביבה, אתם עומדים להתאהב בתיק הגב האלגנטי והאופנתי הזה, וותר חשבתם שתיקים של לואי ויטון כבר מגניבים או ששנאת אותם על כמה ילדותיים חשבת שהם ירעשו אתכם.
ובכן, לואי ויטון ידע את החששות האפשריים שלך והנפיק ארנקים לואי ויטון שהוא גאומטריה טהורה, אלגנטיות וחדות על המגמה. אווירת הנערה העובדת שלך ירעד והסגנון הנוקשה של הגברת שלך ירעד – עם תיק הגב של לואי ויטון לוקמה,תהיה מוכן להיות הטוב ביותר שאי פעם היית .
לוקם לואי ויטון הוא באמת לא כל כך גדול, אבל אל תיתן לעצמך להיות שולל: יש לו את כל מה שנדרש כדי לאפשר לך ללכת מהבוקר ללילה מבלי לפספס שום דבר שאתה צריך. עור העור הגמיש שלו יציע כם נוחות וגימור תבואה משובחיוקרתי , מנוק בחתימה מיניאטורית ממתכת כסופה "LV" על האבזם.
שחור וכסף, שני צבעים המבטיחים לך אלגנטיות ורב-תכליתיות בכל עת
ניתן להסיר את רצועות הכתף מתכווננות כדי שהתיק יישא במרפק הודות לידית העליונה, למקרה שתצטרך דרוך על מקום רשמי מאוד באמצע היום העמוס שלך. שימושי, מתוחכם ונוח, לואי ויטון לוקמה הוא באמת בן בריתך היומי.
כאשר אתה עובד כל היום ויש לך סגנון שהולך לפיו – די קלאסי, אלגנטי, מחשבה עדינה – אתה צריך או אלף שקיות או רק אחד, מעשי מאוד, תכליתי ומתוחכם אחד.
לואי ויטון לוקם תוכנן להתאים את כל הצלליות, כל סגנון החיים, כל המקרים.
אם אתה באמת צריך רק תיק אחד בארון שלך, זה יהיה תרמיל לוקם סופר קל זה. מרווח אך זעיר וקל משקל, אל תצעדו ותטוסו להגיע להגיע יפגשה אחת לאחרת ללא פחד ועם הרבה סגנון – ואם אתם צריכים להגיד "תודה"כשתתקלו בבוטיק של לואי ויטון בדרככם .
לואי ויטון לוקמה מיני סקירה
תרמיל של לואי ויטון כריסטופר: אחד אתה תגנוב מסמטת הגברים
את לא רגילה לגנוב כמה פריטים מהארונות של אביך, של אחיך או החבר שלך? ובכן, גברים ג'ינס הם לא פיסת הבגדים היחידה שאתהיכול להתאים את המלתחה שלך, זה נראה שקיות ובמיוחד לואי ויטון תרמילים גם לעשות את העבודה אם אתה מחפש עצבני, פריטי אופנה אנדרוגינוס להרים את חלוק המחלקה הנשית שלך עד לרמה אחרת.
עם תיק כריסטופר, זה לא רק עוד תרמיל אתה תוסיף לתוך אוסף האופנה שלך – זה יהיה למעשה תיק רחב, מגניב ו rad לקחת אותך דרך טיולים לאזור הכפרי או ימים עמוסים באמת.
Uber גדול אבל לא כבד מדי או מייגע לשאת על הכתפייםשלך, תרמיל כריסטופר של לואי ויטון הוא כמו תיק בית ספר יוקרה בהשתתפות עם ציוד תיק טיולים כדי להעביר אווירה כי הוא יקר הרפתקני באותו הזמן. בפנים תוכלו למצוא המון כיסים, כולל אחד עבור המחשב או iPad שלך, ובחוץ… בדיוק כמו, עם אבזמים ופרטים לתת את המראה רטרו אתה אוהב תרמיל זה כריסטופר.
ואלגנטי עם זה שחור בכל רחבי עיצוב וכסף חומרה פרטים, זה לואי ויטון גברים יצירה למעשה יתאים את כל הצורך של האישה שלך להיות זה במונחים של סגנון או מעשיות.

אם אתה הרפתקן או מאהב בסגנון וינטג', הואלואי ויטון כריסטופר תרמיל יהיה יום עמוס האולטימטיבי שלך או תיק סוף שבוע. מאוד מעשי, אופנתי, נוח לנשיאה… תיק זה גם תואם כל תלבושת יש לך מאז שחור רגיל שלה עם עיצוב פרטי כסף מאפשר לו להתאים לכל צללית. לשאת את העקבים שלך, נעלי הספורטשלך, iPad שלך וכל מה שאתה צריך על הגב שלך הודות כריסטופר היפה. ..

מי צריך חבר כשאת יכולה לקבל את התיק של החבר ואת כל התכונות שלו יחד איתך כל היום?
לואי ויטון תיק גב כריסטופר PM מונוגרמה
לואי ויטון, תיקי היוקרה הצרפתיים ההיסטוריים
כאשר חושבים של לואי ויטון, הדברים הראשונים על הראש שלך הם כנראה הגזעים ואת זה מאוד, מאוד ידוע "LV" מונוגרמה חתימה. מאז 1854, המותג הצרפתי יצר תיקים ומטען מתוחכמים שהסתגלו לצרכים של האנשים שנוסעים ברחבי אירופה וברחבי האוקיינוסים, ולכן הם עדיין עושים היום… עם תוספת גדולה של תיקי־יד יומיומיים לנשים וגברים כאחד.
תרמילים הם הבאים הגיוניים תיקי־יד נשים מודרניות: קל לשאת מבלי לשכוח להיות פריטי יוקרה באיכות גבוהה, תיקי־יד לואי ויטון הם פיסת היסטוריה, כמו גם חתיכת אופנה מצוינת שאתה בטוח לא יצטער מקבל בעצמך!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x