פאוץ לואי ויטון

לואי ויטון פאוץ סקירה 

נרתיק מפתח LV הוא כנראה היצירה הפופולרית ביותר של לואי ויטון מתנע יוקרה. כפי שאנשים בקהילת היוקרה מתייחסים אליו clés (צרפתית עבור "מפתחות) או clés מפתח, אביזר זה היה מרכיב עיקרי של אוהבי LV רבים אספנים. אם אתה מסתכל על זה, שקית המפתח פשוט נראה כמו ארנק מטבעות מהולל עם שרשרת מחוברת וו למפתחות.

עם זאת, אני כבר קורא ביקורות נהדרות וסרטוני YouTube על מוצר זה וגיליתי איך אנשים נשבעים על ידי איכות גבוהה וערך לכסף של clés LV. יש אנשים שמצאו את היצירה הזו כל כך שימושית בחיי היומיום שלהם, שהם אספו את כל שלושת ההדפסים הזמינים עבור פריט זה (מונוגרמה, ebene damier, ו תכלת damier).

סקרן לדעת איך כיס המפתח יעבוד בחיי היומיום שלי וכמה הדבר הקטן הזה יכול להכיל, קפצתי על העגלה. Clés מפתח הוא במחיר של $205 (בתוספת מס) בארה"ב, אבל יש לי מותג חדש ב $25 פחות. כמו תמיד, יש תחושה מרגשת וזוהר מנצח ברגע שאתה עוזב בוטיק לואי ויטון עם שקית נייר כתומה!

חומרים

נרתיק המפתח LV עשוי משתי חתיכות של בד מצופה עמיד אשר תפורים יחד. הרוכסן, המשיכה הרוכסן, המחוון, השרשרת והקרס הם פליז מצופה זהב. הוא גם קל משקל. בטווח הארוך, החומרה תכתים. כמה מהר ציפוי הזהב יתפוגג תלוי באיזו תדירות המוצר נמצא בשימוש.

משתמש

נרתיק מפתח LV כולל שימושים מרובים עבור עיצוב התא היחיד שלו. יש אנשים שמשתמשים בו כקסם שק על ידי הצמדת הוו של clés על הרצועה, אבזם או טבעת של תיק. אחרים מהיהדקים את הקרס על לולאת חגורה כאשר הם לובשים מכנסיים קצרים או מכנסיים. אבל השימוש הנפוץ ביותר של פריט LV זה הוא (כמובן) לאחסון של (1) מטבעות, (2) כרטיסי אשראי מרובים, בנק, ונקודות, (3) מפתחות, (4) עזרה ראשונה ורפואה, (5) אוזניות, (6) סיכות שיער ועניבות שיער, ועוד הרבה יותר. אנשים בדרך כלל שומרים פריטים קטנים אלה בנפרד או לכל סוג, אך לעולם לא לגמרי. יש כאלה שנשמע להם קצת מוזר שיש צעיף לואי ויטון או ארנק לואי ויטון או פאוץ לואי ויטון – אך מגוון המוצרים של לואי ויטון רחב ומגוון.

עדיין לא בטוח לגבי הקיבולת המלאה שלה, רכשתי משלי כדי שאוכל לשלב את כל המטבעות, השטרות, הכרטיסים והמפתחות – הדברים היומיומיים שהייתי מביא בכל פעם שאני יוצא מהבית.

פריטים

לסקירה זו, אני רוצה לראות כמה שקית המפתח יכול להחזיק על ידי לשים את כל הדברים האלה בפנים: 3 כרטיסים, 7 שטרות או שטרות, 3 מפתחות, וסך של 20 מטבעות.

הכרטיסים הם רק כרטיסי גודל סטנדרטי (בנק, אשראי, ובריאות). לסקירה זו, אני משתמש בכרטיס הבריאות שלי במקום בתעודה המזהה שלי למטרות אבטחה. השטרות הפיליפיניים הם באותם גדלים עבור כל השטרות (בדומה לשטרות דולריים). המפתחות הם רק המפתחות הרגילים לידיות הדלת. לבסוף, המטבעות הם אלה הנפוצים בארץ, עם מטבעות פזו אחד (23mm) שיער קטן יותר בקוטר לעומת רבעי דולר אמריקאי, ואת המטבע הישן חמישה פסו בקוטר 26mm.

המבחן

מיקום כל הפריטים בפנים יכול להיות קצת מסובך. ככל שרציתי לשים את הכל שם בבת אחת (וזה אפשרי), אני לא רוצה louis vitton שלי עור קטן טוב (SLG) לקבל מעוות. הייתי צריך לתכנן אסטרטגיות.

ראשית, קיפלתי כל שטר פעמיים והנחתי אותם בתוך שקית המפתח. שנית, אני שם את כל שלושת הקלפים באמצע. שלישית, פיזרתי את המטבעות בכל צד של הכיס. רביעית, חיברתי את המפתחות על הקרס. שים לב שהשתמשתי לולאת מתכת נפרדת עבור המפתחות כמו הוו יהיה עבה מדי לחור המפתח. לבסוף, אני ממוקם הסט של מפתחות אופקית בצד עם מטבעות פחות לכאורה.

לאט לאט, החלקתי את הרוכסן עד שה-clés מהודק לחלוטין. נתתי לו שייק קטן כדי לוודא שהמטבעות מפוזרים באופן שווה, הימנעות מהנרתיק כדי להתבלט בצד אחד בלבד. שים לב כי למרות שהוא מלא, SLG נשאר קומפקטי ולא הראה שום סימנים של עיוות. בדרך כלל כאשר כיס רוכסן הופך להיות יתר על על כן, הרוכסן הופך עקום. עם זאת, הצורה והצורה של כיס המפתח לואי ויטון נשארו שלמים.

מחשבות אחרונות

אני משתמש במפתחות ה-LV שלי על ובחוץ במשך 5 החודשים האחרונים. אני בדרך כלל נושא אותו איתי לסידורים מהירים, כשאני נושא תיק קטן, או כשאני נוסע.

האם זה היה שווה את הרכישה? עד כה, כן. אני לא מטפל SLGs שלי בזהירות נוספת ושקית מפתח לואי ויטון זה הוא תחזוקה נמוכה מאוד. אני אוהב להשתמש בקרס כדי לשמור את המפתחות שלי בפנים כדי להגן על החפצים האחרים שלי, במקום להשתמש בכיס כקסם שקית. אני מקווה LV עושה את זה בגרסאות גרפיט דמה ומונוגרמה ליקוי חמה כי בעלי כבר גונב מבטים קנאיים על זה!

דירוג כולל: 5/5

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x