תיקים לנשים לואי ויטון

תיקי לואי ויטון לנשים סקירות מלאות

אחד התיקים האיקוניים של louis vitton
עמיד מאוד
מגיע עם נרתיק נשלף
די נפוץ 
ידיות דקות
4.8
התיק Neverfull הוא אחד התיקים לנשים הפופולריים ביותר של לואי ויטון. תיק אופנתי, אך מעשי מאוד, שוחרר בשנת 2007 ומאז הפך למצרך בכל קולקציית אוהבי תיק יוקרה. יותר מכך, אוהדים רבים לואי ויטון וחובבי תיק נוטים להיות הבעלים של Neverfull במגוון של צבעים וגדלים זמינים. זה לא מפתיע בהתחשב בפופולריות והרב-תכליתיות של התיק.
LV Neverfull עושה תיק יומיומי גדול, והוא גם יכול בקלות להפוך לצורה קטנה יותר, חלקה יותר על ידי פשוט להדק את השרוכים הזמינים בצד של התיק. לואי ויטון Neverfull הוא גם תיק נסיעות נהדר, כפי שהשם מציין, הוא נדיב מאוד בקיבולת והוא יכול להתאים מגוון רחב של פריטים, מה שהופך אותו אידיאלי עבור נסיעות או יום ארוך סטנדרטי.
תיק יד מסוגנן הוא גם עמיד מאוד, תוכנן במיוחד לשאת הרבה פריטים. למעשה, GM LV Neverfull, שהוא הגודל הגדול ביותר הזמין באוסף זה, יכול למעשה לשאת עד 200 ליברות (90 ק"ג) בשווי של פריטים.
בשנת 2014, לואי ויטון הציג "חינם" רוכסן כיס ל Neverfull, יחד עם ~ 12% מחיר עלייה. השקית יכולה למעשה להיות שימושית בעת נסיעה, כפי שהוא יכול להיות unhooked מן Neverfull ולהשתמש כתיק מצמד בפני עצמו.
תלונה נפוצה אחת מבעלי Neverfull קשורה רצועות למראה עדין של התיק. בדרך כלל בלואי ויטון תיקים בעוד הרצועות הן חלק ממה שגורם לואי ויטון Neverfull נראה מלוטש מאוד, כמה נשאים של התיק התלוננו על העובדה כי הרצועות הדק יכול להיות די לא נוח על הכתף אם התיק מכיל מספר פריטים כבדים. אגב, סימנים של בלאי על LV Neverfull, למרות שזה תיק עמיד מאוד, בדרך כלל מופיעים כאן.
לואי ויטון לעולם לא מלא גדלים ומידות
לואי ויטון Neverfull מגיע בשלושה גדלים – PM – קטנטונת מודל, MM – בינוני 'Moyen' מודל GM – גרנד דגם.
לואי ויטון לעולם לא מלא חומרים וצבעי פנים
החלק העיקרי של תיק לואי ויטון Neverfull עשוי מבד מצופה מטופל. נשים מופתעות לעתים קרובות לגלות כי זה לא עור, עם זאת, הבד הוא למעשה מה שהופך את תיק כל כך עמיד. מצד שני, העיטורים והרצועות של התיק עשויים מעור ואצ'טה.
בד LV Neverfull זמין בשלושה צבעים – דמיר אזור, שהוא הדפס לבן ואפור בהיר, Damier Ebene, הדפס חום מסומם בד מונוגרמה LV קלאסי. חלל הפנים של התיק זמין גם כן במגוון צבעים. זה משתנה בהתאם לגודל וחומר של התיק.
הטבלאות שלהלן מפרטות את צבעי הפנים הזמינים עבור כל חומר וגודל לתיקי נשים של לואי ויטון.

כמו רבים אחרים לואי ויטון תיקים אתה יכול גם לבחור להפוך את Neverfull שלך ייחודי יותר על ידי הוספת המגע האישי שלך אליו עם מונוגרמה יום שני של לואי ויטון או אפשרויות התאמה אישית מדבקה.,
לואי ויטון לעולם לא מלא מחיר קמעונאי
בהתחשב בגודלו, LV Neverfull למעשה יכול להיחשב זול יחסית מאשר אחרים איקוני לואי ויטון שקיות (כגון אלמה מודלים טוויסט). המודל של לואי ויטון Neverfull נוטה גם הוא לשמור על ערכו, עם מחירים יד שנייה שעולים רק כ-20% פחות מהמחיר הקמעונאי המקורי.
לסיכום, אם אתם שוקלים לקנות את לואי ויטון Neverfull, התיק הוא פיסת סיכות יוקרה אשר אתה יכול לרכוש בסביבות €1,000. על החסרונות, התיק הוא די נפוץ, אז אם אתה מחפש לשאת משהו שהוא קצת יותר בלעדי, אז זה לא יכול להיות התיק בשבילך. עם זאת, הרב-תכליתיות והעמידות של התיק משמעה שהוא יימשך שנים רבות. החל במשך ימי הסטודנט ועד לחיי עבודה וטיולים לחו"ל, תיק זה הוא יצירה אייקונית משובחת שילוו אתכם בתקופות רבות של חייכם.

איפה לקנות תיקי נשים לואי ויטון NEVERFULL

אם אתם מחפשים לקבל את הידיים שלך על Neverfull חדש לגמרי, הדרך הבטוחה ביותר כדי להבטיח את המחיר הטוב ביותר ואותנטיות היא לקבל את זה ישירות דרך לואי ויטון.
מצד שני, אם אתה רוצה לתת אהוב מראש לואי ויטון Neverfull בית חדש או מחפשים מהדורה מיוחדת של Neverfull אשר אינו זמין עוד, יש שפע של קמעונאים מקוונים אשר מבטיחים כי כל התיקים בבעלות מראש המפורטים הם אמיתיים ובמצב טוב. מעבר לתיקי נשים, לואי ויטון מייצר גם ארנק לואי ויטון, לואי ויטון תיקי נסיעות, פאוץ', לואי ויטון מחירים שונים.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תפריט נגישות

0
Would love your thoughts, please comment.x